Welkom hier!
luxje, als je begint met de standaardverhoudingen en je zorgt voor voldoende afwisseling in diersoorten en orgaan, dan kan er eigenlijk niks misgaan. Zeker niet als je extraatjes toevoegt, zoals yoghurt, eitje enz.
Moderator: Charlie Angel
Xerox schreef: Welkom hier!Precies! In het begin vond ik het ook spannend (ik denk iedereen), maar als je het excell bestand gebruikt (staat volgens mij in de bieb) en je plaatst het op dit forum, dan kan er eigenlijk niets mis gaan.
luxje, als je begint met de standaardverhoudingen en je zorgt voor voldoende afwisseling in diersoorten en orgaan, dan kan er eigenlijk niks misgaan. Zeker niet als je extraatjes toevoegt, zoals yoghurt, eitje enz.
luxje schreef: Mag ik me hier ook melden?Welkom ! Succes met inlezen..In het begin vond ik het ook allemaal wat spannend..Gewoon goed lezen en dan uitproberen....En mocht je wat willen uitproberen .Ik woon paar km van Hengelo Gld af..
Ik heb een pup van 17 weken die ik nu (nog) KVV geef, maar ik zou graag over gaan op (gedeeltelijk) BARF.
Ben me al weken aan het inlezen, maar vind het nog een beetje spannend allemaal, wil natuurlijk niet dat mijn (opgroeiende) pup door mijn fout tekorten oploopt.
Ik woon in Hengelo gld
wijkje schreef: Welkom ! Succes met inlezen..In het begin vond ik het ook allemaal wat spannend..Gewoon goed lezen en dan uitproberen....En mocht je wat willen uitproberen .Ik woon paar km van Hengelo Gld af..Wat een leuk barf-clubje hebben wij toch! Ik ben daar superblij mee!
luxje schreef: Wat een warm welkom, dank!!Ik ben ooit begonnen met Smuldier/Carnibest..Daarna ben ik gaan meebestellen met anderen en heb met name diersoorten uitgeprobeerd..
Misschien een domme vraag, maar hoe zijn jullie ooit begonnen?
Liepen jullie gewoon een poelier/slager/vishandel binnen?