Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door robbiekomvoor
Bertine schreef: Oh net te laat zie ik. ik heb nl best aardig wat hert inmijn vriezer en Junto is er niet super dol op. dus hier verdwijnt het meerdendeel in de droger. ds als je nog wilt moet ik ff kijken hoeveel het nog is. Het zit wel in zakjes van ong 250 gram.
Mocht Xerox er toch van af zien,wil ik het graag van je over nemen ;)
Door Bertine
robbiekomvoor schreef: Mocht Xerox er toch van af zien,wil ik het graag van je over nemen ;)
Het hertenvlees gaat aankomende zaterdag naar Sonja, van Xerox.
Ik geloof niet dat er ergens onderin de vriezer nog meer ligt, maar mocht ik nog wat tegenkomen bij een herindeling dan zal ik je een berichtje doen. Oke?
Door Bertine
Ik rijd de komende weken/maanden zeer regelmatig heen en weer tussen Dinxperlo en Barneveld of Zaltbommel. Als er mensen íets mee willen laten liften van of naar een van de drie plaatsen of daar in de buurt dan kan je een pbtje sturen. Zonde als ik steeds met een lege auto moet rijden. Meeliften is gratis, wel ophalen/brengen op voor mij handige plaatsen en tijden.
Door judith vd
Is er iemand die 12 oktober vlees van Jolanda via Daantje voor mij mee zou kunnen nemen?
De levering is op een vrijdag en dan moet ik altijd werken.

Judith
Door robbiekomvoor
judith vd schreef: Is er iemand die 12 oktober vlees van Jolanda via Daantje voor mij mee zou kunnen nemen?
De levering is op een vrijdag en dan moet ik altijd werken.

Judith
Je bedoeld vanaf de carpoolplaats in Arnhem?
Door Xerox
Jolanda, weet je al of jij je auto hebt? Als dat zo is, zou je 12 okt dan misschien ook mijn vleesjes mee willen nemen? Ik heb vandaag mijn schoolrooster gekregen en mijn vrijdagen zien er niet best uit, tot 4/5 uur in Nijmegen  :-\

En is er ook iemand in Arnhem e/o die 5 oktober bij Tamara heeft besteld? Ook dan heb ik een probleem, snif...  :-\
Door BlissSpirit
Xerox schreef: Jolanda, weet je al of jij je auto hebt? Als dat zo is, zou je 12 okt dan misschien ook mijn vleesjes mee willen nemen? Ik heb vandaag mijn schoolrooster gekregen en mijn vrijdagen zien er niet best uit, tot 4/5 uur in Nijmegen :-\

En is er ook iemand in Arnhem e/o die 5 oktober bij Tamara heeft besteld? Ook dan heb ik een probleem, snif... :-\
Volgens mij heeft RvT ook bij Tamara besteld. Woont ook in de buurt.
En anders gaan we gewoon duimen dat alles een beetje tegelijk aankomt. ;)
Door luxje
Mag ik me hier ook melden?
Ik heb een pup van 17 weken die ik nu (nog) KVV geef, maar ik zou graag over gaan op (gedeeltelijk) BARF.
Ben me al weken aan het inlezen, maar vind het nog een beetje spannend allemaal, wil natuurlijk niet dat mijn (opgroeiende) pup door mijn fout tekorten oploopt.
Ik woon in Hengelo gld
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door