Bestelling bij Degomeat wil ik ook wel meebestellen. Is het zeker dat je die kant op gaat?
Groet,
Eva
Moderator: Charlie Angel
lachnat schreef: Nou tot het nieuwe jaar heb ik een bestel verbod dus vriezer blijft tot januari aardig leeg, ondanks de lopende bestellingen.OK, dan kan ik het wel overnemen!
Dus het kan sowieso tot januari blijven liggen.
lachnat schreef: Zou graag willen maar ik heb mezelf een bestel verbod opgelegd tot het nieuwe jaar 8)Heb je toevallig wat hertenvlees wat je kwijt kan?
Miranda 1 schreef: Ik heb een berichtje gehad dat iemand van onze provincie een groepsbestelling wil organiseren van degomeat rond die tijd.Goed idee
Is het een idee dat ik anders naar Slagerij west of het IC ga? En dat op 7 dec combineer met de levering van Orinake.
Het maakt mij niet zo heel veel uit naar welke ik ga. Alleen ben ik 1 keer bij SW geweest en vond de service ronduit slecht toen bleek dat de geitenribben veel te hard waren.
Simone V schreef: OK, dan kan ik het wel overnemen!Is goed zal er Simone Januari opschrijven, tegen die tijd is de vriezer ook zo goed als leeg (hoop ik) dan kom ik ze tegen en denk ik oja
help je me tegen die tijd herinneren?
Miranda 1 schreef: Ik krijg opeens een ingeving en best een goede al zeg ik het zelf.Dat is wel een goed idee ja! Dan hoeven mensen maar 1 keer te rijden voor de hele lading.
Henk van degomeat mailde mij dat hij altijd op vrijdag rijdt bij mij in de buurt, dus ook bij jou. Als jij nou contact met hem opneemt of hij 7 dec naar jou kan komen.
Dan kom ik met konijn en SW of IC ook naar jou. (dat moet jij wel zien zitten hoor).
Dan neem ik wat ik nodig heb mee naar Houten. En Joel als het voor jou makkelijk is wil ik jouw deel ook mee nemen naar Houten.
Dan wordt jij een soort verzamelpunt voor de spullen van Orinake, degomeat en SW/IC.
Moet ik alleen nog ff vrij regelen morgen, maar daar verwacht ik geen problemen mee.
Miranda 1 schreef: Heb je toevallig wat hertenvlees wat je kwijt kan?Volgens mij niet, ik denk dat ik nog maar 3 kilo heb en dat heb ik toch eigenlijk wel nodig als ik tot nieuwe jaar niks meer mag bestellen![]()
Miranda 1 schreef: Ik krijg opeens een ingeving en best een goede al zeg ik het zelf.Heb jij niks te doen ofzo
Henk van degomeat mailde mij dat hij altijd op vrijdag rijdt bij mij in de buurt, dus ook bij jou. Als jij nou contact met hem opneemt of hij 7 dec naar jou kan komen.
Dan kom ik met konijn en SW of IC ook naar jou. (dat moet jij wel zien zitten hoor).
Dan neem ik wat ik nodig heb mee naar Houten. En Joel als het voor jou makkelijk is wil ik jouw deel ook mee nemen naar Houten.
Dan wordt jij een soort verzamelpunt voor de spullen van Orinake, degomeat en SW/IC.
Moet ik alleen nog ff vrij regelen morgen, maar daar verwacht ik geen problemen mee.
baileys schreef: Heb jij niks te doen ofzoIk mag van mezelf vandaag niks doen. Behalve dan dat ik de runderlippen heb gehaald in EHV.