Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Miranda 1
Ik heb contact gehad met Henk van degomeat en het kan alleen 's avonds opgehaald worden.

Ik ga even in het topic zoeken van Orinake bij mij ik de bestelling van Orinake moet ophalen en overleggen of ik 's avonds kan komen.

En ik moet even zaterdag op mijn werk kijken of ik 7 dec vrij kan nemen. Ik ben zo stom geweest om mezelf een late dienst te geven, gewoon deze levering vergeten.

Jullie horen zondag of ik 's avonds kan rijden.
Door Miranda 1
Ik heb een berichtje gehad dat iemand van onze provincie een groepsbestelling wil organiseren van degomeat rond die tijd.

Is het een idee dat ik anders naar Slagerij west of het IC ga? En dat op 7 dec combineer met de levering van Orinake.

Het maakt mij niet zo heel veel uit naar welke ik ga. Alleen ben ik 1 keer bij SW geweest en vond de service ronduit slecht toen bleek dat de geitenribben veel te hard waren.
Door Simone V
lachnat schreef: Nou tot het nieuwe jaar heb ik een bestel verbod dus vriezer blijft tot januari aardig leeg, ondanks de lopende bestellingen.
Dus het kan sowieso tot januari blijven liggen.
OK, dan kan ik het wel overnemen!
help je me tegen die tijd herinneren?
Door Miranda 1
lachnat schreef: Zou graag willen maar ik heb mezelf een bestel verbod opgelegd tot het nieuwe jaar 8)
Heb je toevallig wat hertenvlees wat je kwijt kan? :)
Door Aura
Miranda 1 schreef: Ik heb een berichtje gehad dat iemand van onze provincie een groepsbestelling wil organiseren van degomeat rond die tijd.

Is het een idee dat ik anders naar Slagerij west of het IC ga? En dat op 7 dec combineer met de levering van Orinake.

Het maakt mij niet zo heel veel uit naar welke ik ga. Alleen ben ik 1 keer bij SW geweest en vond de service ronduit slecht toen bleek dat de geitenribben veel te hard waren.
Goed idee :)
Ik heb wel interesse in vooral (geiten)organen. In totaal zal ik op 10-15kg uitkomen, denk ik. Kan je bij jou goed met het OV komen?
Organen zijn bij SW goedkoper, dus mijn voorkeur gaat daarnaar uit. Maar ik weet niet wat de rest wil hebben natuurlijk en wat voor jou het makkelijkst is!

De groepsbestelling van Degomeat/Richard is weer bij mij in Utrecht-Noord, over een week of 2-3 (precieze datum komt eraan).
Laatst gewijzigd door Aura op vr 16 nov 2012, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Miranda 1
Ik krijg opeens een ingeving en best een goede al zeg ik het zelf.

Henk van degomeat mailde mij dat hij altijd op vrijdag rijdt bij mij in de buurt, dus ook bij jou. Als jij nou contact met hem opneemt of hij 7 dec naar jou kan komen.

Dan kom ik met konijn en SW of IC ook naar jou. (dat moet jij wel zien zitten hoor).

Dan neem ik wat ik nodig heb mee naar Houten. En Joel als het voor jou makkelijk is wil ik jouw deel ook mee nemen naar Houten.

Dan wordt jij een soort verzamelpunt voor de spullen van Orinake, degomeat en SW/IC.

Moet ik alleen nog ff vrij regelen morgen, maar daar verwacht ik geen problemen mee.
Door lachnat
Simone V schreef: OK, dan kan ik het wel overnemen!
help je me tegen die tijd herinneren?
Is goed zal er Simone Januari opschrijven, tegen die tijd is de vriezer ook zo goed als leeg (hoop ik) dan kom ik ze tegen en denk ik oja ;) ;D
Door Aura
Miranda 1 schreef: Ik krijg opeens een ingeving en best een goede al zeg ik het zelf.

Henk van degomeat mailde mij dat hij altijd op vrijdag rijdt bij mij in de buurt, dus ook bij jou. Als jij nou contact met hem opneemt of hij 7 dec naar jou kan komen.

Dan kom ik met konijn en SW of IC ook naar jou. (dat moet jij wel zien zitten hoor).

Dan neem ik wat ik nodig heb mee naar Houten. En Joel als het voor jou makkelijk is wil ik jouw deel ook mee nemen naar Houten.

Dan wordt jij een soort verzamelpunt voor de spullen van Orinake, degomeat en SW/IC.

Moet ik alleen nog ff vrij regelen morgen, maar daar verwacht ik geen problemen mee.
Dat is wel een goed idee ja! Dan hoeven mensen maar 1 keer te rijden voor de hele lading.
Ik moet alleen even kijken of ik niet moet werken die dag. Die week zou er waarschijnlijk net een groot project zijn waar ik wat uren kan maken, dus moet ik even navragen.
Door lachnat
Miranda 1 schreef: Heb je toevallig wat hertenvlees wat je kwijt kan? :)
Volgens mij niet, ik denk dat ik nog maar 3 kilo heb en dat heb ik toch eigenlijk wel nodig als ik tot nieuwe jaar niks meer mag bestellen ;)
Door Miranda 1
@Aura, oke dat horen we dan nog.

@Lachnat, kan het altijd proberen toch.  ;)

Vlak bij mijn werk zit een klein internet winkeltje, maar die heeft alleen gemalen hertenvlees.
Door baileys
Miranda 1 schreef: Ik krijg opeens een ingeving en best een goede al zeg ik het zelf.

Heb jij niks te doen ofzo ;)
Door Miranda 1
baileys schreef: Heb jij niks te doen ofzo ;)
Ik mag van mezelf vandaag niks doen. Behalve dan dat ik de runderlippen heb gehaald in EHV.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door