Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Lobbes2009
#2408381
Mien 5-tal schreef: Wie wil er 5 kg longhaas overnemen of ruilen? Ik heb het vanmorgen gehaald, maar poezels hoeven het niet. Ligt nu in de vriezer, maar die puilt uit.
Ja best lastig hé als je al een spanband er om heen hebt zitten ;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sphynxlover
#2408496
@ Nienkev,
Wat is in vredesnaam een geitenlamskopje?
En kreun... ik heb wel belangstelling, maar de vriezer (s) niet. Deze moeten eind deze week weer aangestampt worden, hoop dat alles past.
de honden mogen zich momenteel klem eten. En de maalmachine maakt hier overuren. :(

@ Mien5tal
Is die longhaas van daniel?
je kentekenplaat ligt hier. ;D ;D
Laatst gewijzigd door sphynxlover op wo 25 jul 2012, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Bertine
#2408499
sphynxlover schreef: @ Nienkev,
Wat is in vredesnaam een geitenlamskopje?
En kreun... ik heb wel belangstelling, maar de vriezer (s) niet. Deze moeten eind deze week weer aangestampt worden, hoop dat alles past.
de honden mogen zich momenteel klem eten. En de maalmachine maakt hier overuren. :(
ik las het als het kopje van een lam van een geit. Dus het hoofd van een babygeitje
Door signmodel
#2408623
Mien 5-tal schreef: Wie wil er 5 kg longhaas overnemen of ruilen? Ik heb het vanmorgen gehaald, maar poezels hoeven het niet. Ligt nu in de vriezer, maar die puilt uit.
zeg dan ook niet dat je plek genoeg hebt. sorry
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2408815
signmodel schreef: zeg dan ook niet dat je plek genoeg hebt. sorry
Voor sommige mensen doe ik een stapje extra. En als ik spiervlees portioneer, neemt het veel minder ruimte in dan in een zak van 5 kg, dat die krengen het niet moeten, wist ik nog niet toen ik tegen jou zei dat ik ruimte genoeg had.
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2412914
Ik moet eigenlijk ruimte maken in mijn vriezer, dus is er iemand die interesse heeft om kipnekken van Daantje (1,5 kg), kipdijenvlees van SW (1,8 kg) of geitorgaan van SW (3,5 kg maar dit moet ik even nawegen) over te nemen? Of heeft iedereen hetzelfde probleem?  :P
Gebruikersavatar
Door Bertine
#2413173
Xerox schreef: Ik moet eigenlijk ruimte maken in mijn vriezer, dus is er iemand die interesse heeft om kipnekken van Daantje (1,5 kg), kipdijenvlees van SW (1,8 kg) of geitorgaan van SW (3,5 kg maar dit moet ik even nawegen) over te nemen? Of heeft iedereen hetzelfde probleem? :P
Hoi Sonja,

Ik heb wel interesse, mits ik ff weet wat het gaat kosten.
Wil je me dat even doormailen?
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2413533
Bertine, ik zoek het vanmiddag even uit en dan stuur ik je wel een pb. Jacqueline, ik zet je reserve en als er iets overblijft, laat ik het weten!
Gebruikersavatar
Door Bertine
#2413573
Xerox schreef: Bertine, ik zoek het vanmiddag even uit en dan stuur ik je wel een pb. Jacqueline, ik zet je reserve en als er iets overblijft, laat ik het weten!
Goed hoor, ik zie het wel verschijnen
Door TuttiFrutti
#2414910
Xerox schreef: Ik moet eigenlijk ruimte maken in mijn vriezer, dus is er iemand die interesse heeft om kipnekken van Daantje (1,5 kg), kipdijenvlees van SW (1,8 kg) of geitorgaan van SW (3,5 kg maar dit moet ik even nawegen) over te nemen? Of heeft iedereen hetzelfde probleem? :P
Sonja, wat heb jij aan geitenorganen?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door