Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door NonaQ
Ik ben nieuw hier, heb me al uitgebreid voorgesteld in de bar plaats, en ik woon in Tilburg! Heb geen eigen auto, maar kan mbv lieve familie en vrienden in andere plaatsen in Brabant vaak wel dingen op laten halen dus hoop ook mee te kunnen doen aan lijntjes.
Door Kim en Casper
NonaQ schreef: Ik ben nieuw hier, heb me al uitgebreid voorgesteld in de bar plaats, en ik woon in Tilburg! Heb geen eigen auto, maar kan mbv lieve familie en vrienden in andere plaatsen in Brabant vaak wel dingen op laten halen dus hoop ook mee te kunnen doen aan lijntjes.
Hee leuk. Ik woon in dongen en werk in Tilburg. Kan nog wel eens handig zijn :)
Door PLientje
miruske schreef: oh ik zie het nu pas. Ik rijd van arnhem naar eindhoven en het liefst in 1x door. Misschien kan ik het bewaren voor je?
Dat zou super zijn! Kom ik het meteen uit mijn werk ophalen.
Door NonaQ
Haas en duif was al op voor deze keer, maar ongeveer 2 weken later kon een nieuwe rit gepland en dan was het wel weer beschikbaar. Mensen die dan willen delen?
Door Xella
Hoihoi

Al een hele tijd geleden dat ik hier aanwezig was, maar ik zou graag weer eens meebestellen vanuit Lommel, is er iemand die binnenkort bv bij Herby gaat bestellen?
Door Chouka
Ik ben ook van Lommel (30 km onder Eindhoven, vlak over de grens in België) en ik heb interesse is samen bestellen van alles waar geen bot in zit en kippennekken.
Door -sanne
[quote="Marleen77"]
Ook ik zou mij graag willen toevoegen in het lijstje!  ::)
Breda is mijn woonplaats.

Dankjewel alvast!!
[/quote]

Leuk!
Jij bent de eerste die ik tegenkom ook uit Breda!!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door