Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door signmodel
robbiekomvoor schreef: Je bedoelt toch niet dat je Jop in wil laten slapen?? :o
denk er wel over na. zo erg is dat in zijn positie niet. de stres die hij constant heeft, en nu dubbel door mij. 6 bazen gehad in zn leven.
leuk is wat anders, maar ik moet denken in zijn belang (niet in mijne of ons menselijke)
Door Xerox
Schreef je toen niet dat hij bij andere mensen (waar hij logeerde ofzo?) tot bloei was gekomen, of minder stress ervoer? Ik kan me een dergelijk topic herinneren... Hoe is het daarna gegaan met het aanbrengen van structuur? (sorry als ik de plank volledig missla, maar dit staat me nog bij)
Door signmodel
Xerox schreef: Schreef je toen niet dat hij bij andere mensen (waar hij logeerde ofzo?) tot bloei was gekomen, of minder stress ervoer? Ik kan me een dergelijk topic herinneren... Hoe is het daarna gegaan met het aanbrengen van structuur? (sorry als ik de plank volledig missla, maar dit staat me nog bij)
vele malen beter. ik wandel nog maar 1x per dag lang, elke dag hetzelfde rondjes door hetzelfde bos en 2 kleine wandels naar hetzelfde saaie grasveldje. zolang we niks vreemds tegen komen gaat het goed. maar zodra er ergens een kat op een vreemde plek zit of heeft gelopen is het weer mis. dan gaat hij meteen al hijgen en thuis poten kluiven.
nu is hij zelfs in de tuin steeds zoekende.
en ook door dit schema vervelen max en lisa zich stierlijk, maar ik krijg niet eens de kans om met hun 2 alleen weg te gaan. en om en om wil lisa weer niet (die wilt niet zonder de mannen).
Door Lobbes2009
signmodel schreef: als er iets is wat hij vaak genoeg heeft gezien......... nee hoor, en dan nog meer baasjes........
er zijn vriendelijkere manieren (al zijn die droeveriger).

bot is geregeld door conny, thanks voor alles.
hoe is het met de golvende conniveren?
Ja Martine soms moet je beslissingen nemen die je in je hart eigenlijk niet wilt maken, maar ik weet dat je alles voor hem hebt gedaan en zal doen. :-* Succes met de beslissing.

Aan de coniveren is nog niets veranderd :-\ al moet ik zeggen kan ik er in middels wel om lachen ;D ;D
Door Lobbes2009
robbiekomvoor schreef: Ach,het zal.... >:(
JA Jolanda ik ben er ook zeker geen voorstander van, maar ik heb een heel gesprek met Martine gehad en heb ook aangegeven hoe ik er over denk en wat ze zou kunnen doen. Maar het is toch haar beslissing. Ik ben al lang blij dat ik die beslissing niet hoeft te maken. Want ik geloof niet dat ik die zou kunnen maken. :(
Door signmodel
jolanda, als je een betere oplossing weet.................zeg het maar. op naar baas 7 en 8 en misschien nog meer........
zijn leven lang stres blijven houden? nog meer cursussen en therapieen volgen?
en als je het wilt weten, job is echt gevaarlijk voor zijn omgeving, ik heb ook een verantwoording t.o.v de maatschappij.
Door job
Het lijkt me een hele zware beslissing om te moeten nemen,
je zal er zelf al lang genoeg mee geworsteld hebben voor je tot dit besluit kwam.
Als je Job toch uit kon leggen dat alles goed was en hij niet zo hoefde te reageren......
Sterkte!
Door signmodel
het is ook een moeilijke beslising, kom er niet uit.
als een gt zelfs deze optie aanraad.........
en hij is ook zo n heerlijk dier, morgen hak ik de knoop door. (soms zijn keuzes hebben in het leven niet leuk)

ja ook heb ik er een dierentolk bijgehad om hem uit te leggen dat hij niet zulke stoute dingen mag doen.
Door MJoze
Heel veel sterkte met deze moelijke beslissing.
Ik weet uit ervaring hoe het is om altijd op je tenen te moeten lopen vanwege een moeilijke hond.
Soms moet je met meer dingen rekening houden dan alleen je hart, al is dat nog zo moeilijk.

Nogmaals sterkte, MJ
Door berenboot
Oef, lastig onderwerp. Ik weet niets van job`s situatie dus kan er geen mening over vormen maar ik wens je veel sterkte en wijsheid signmodel!

gister een nieuwe vriezer opgehaald (joepie!!  :biggrin2:) en dus gelijk even opruiming gehouden.
Ik heb nog zo`n 6,5 kg aan lamsribben over, een geitenlamskopje en zo`n 2,5 kg aan testikels van lam en ram. Iemand hier toevallig belang??
Door berenboot
nee, ze zijn niet heel zacht. Ik ben zelf heel mutserig met ribben en als ze heeeeeeel zacht zijn, krijgen de woefs ze en anders durf ik het niet... :shy: Ik kon de ribben nog wel met de lengterichting mee inknippen met de snoeischaar. In de breedte van een rib werd het wel zwaar. Dus ze zijn niet knijterhard maar ook niet boterzacht.  ::)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door