Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Xerox
Quibus schreef: Ik ben ook wel geïnteresseerd in 10 kg haas, als het met jou nog mee kan Xerox?
Ik noteer je!

Of ik alles ga verzamelen of dat we onze bestellingen apart moeten doorgeven, weet ik nog niet. Mij maakt het niet uit dus het hangt even af van Arjan. Jullie horen zsm ;)
Door robbiekomvoor
Xerox schreef: Ik woon in Arnhem ja! Het wordt waarschijnlijk een zondag, maar morgen of overmorgen hoor ik meer van Arjan. Ik houd vast een lijstje bij van hoe veel interesse er ongeveer is!

uitO ja, mocht 1 van jullie ongeveer 20 kg aan vriezerruimte over hebben (zo tijdelijk mogelijk eraard)... Ik houd me aanbevolen :-[ (we gaan sowieso rijden vanaf 150 kg hoor, ook al kan ik zelf geen 40 kg nemen)
Voor hoe lang denk je?
Door Lobbes2009
Xerox schreef: Ik heb al iemand gevonden, hoef jij niet te proppen ;) :biggrin2:
Hoe kan het dat er iemand nog ruimte heeft voor zoveel kilo's. Is die niet barf verslaaft?? ??? Onbegrijpelijk ;D ;D ;D ;D
Maar natuurlijk wel fijn voor jou ;)
Door robbiekomvoor
wijkje schreef: Is er iemand die 10 kilo haaslong/hart orgaan wil delen. Ik wil wel wat bestellen op de 28ste bij Daantje maar 10k kilo vind ik wat veel.
Ik wil wel een paar kilo overnemen.
Door Xerox
Lobbes2009 schreef: Hoe kan het dat er iemand nog ruimte heeft voor zoveel kilo's. Is die niet barf verslaaft?? ??? Onbegrijpelijk ;D ;D ;D ;D
:-X ;D
Door BlissSpirit
Lobbes2009 schreef: Hoe kan het dat er iemand nog ruimte heeft voor zoveel kilo's. Is die niet barf verslaaft?? ??? Onbegrijpelijk ;D ;D ;D ;D
Haha, ik wilde dat ik al zover afgekickt was ::)
Door BlissSpirit
Mien 5-tal schreef: Sterker dan: Mijn vriezer beneden mag vd week ontdooien denk ik. Ff denken of ik wat er nu nog in zit naar boven kan verhuizen :)
Knap!!!!!!!!!
Ik wil een inloop vriescelllllllllllllllllllllll.
Door Anthraciet
Wij zijn inderdaad aan het rondkijken voor een inloopvriezer :biggrin2:
Vind het wel heel decadent klinken overigens :-[

Maar ik denk dat ik qua stroomverbruik dan een stuk zuiniger zal zijn als nu met 6 losse vriezers (die niet de jongste zijn)
Dus we zijn er serieus mee bezig, nu nog de juiste aanbieder van de koolapparatuur vinden (de ruimte hebben we er al voor, moet alleen nog geisoleerd worden :biggrin2:)
Door BlissSpirit
Anthraciet schreef: Wij zijn inderdaad aan het rondkijken voor een inloopvriezer :biggrin2:
Vind het wel heel decadent klinken overigens :-[

Maar ik denk dat ik qua stroomverbruik dan een stuk zuiniger zal zijn als nu met 6 losse vriezers (die niet de jongste zijn)
Dus we zijn er serieus mee bezig, nu nog de juiste aanbieder van de koolapparatuur vinden (de ruimte hebben we er al voor, moet alleen nog geisoleerd worden :biggrin2:)
Owwwwwwwwww ben helemaal niet jaloers hoor :groenvanjaloeziesmiley: :groenvanjaloeziesmiley:
Kan ik alvast een stukkie huren?
Door Anthraciet
Ja wie weet hou ik zoveel ruimte over dat ik het wel kan verhuren ;D

De ruimte zelf is niet zo asociaal groot hoor, ik denk dat het 3x2 meter is ofzo... maar met een handige indeling kan je natuurlijk wel heeeeeel erg veel kwijt 8)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door