Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door wijkje
Lobbes2009 schreef: Wil me nergens mee bemoeien :P, maar hoe gaat Bertine naar huis? Als zij via Dieren rijd ??? dan is dit dichterbij voor je Martine ;)
Had dezelfde gedachte..Via het Apeldoorns kanaal is korter rijden vanuit de Achterhoek dan over autobaan. Maar kan me ook voorstellen dat ze autobaan neemt..Is weer makkelijker..Misschien kan Bertine uitsluitsel geven.
Laatst gewijzigd door wijkje op za 30 jun 2012, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bertine
Hahaha,
Ik moet hier wel om lachen. Lief dat jullie allemaal zo meedenken.

Volgens ANWB routeplanner Van cemtrum naar centrum.
A'doorn - dinxperlo zonder stop 74,6 km,  57 minuten.
A'doorn - dieren 23,9 km, 33 min,  + Dieren - Dinxperlo 39,5 km, 45 min. Samen  63,4 km, 1 uur en 18 min.

Ik heb ook vlees van Anthraciet in de auto. Ik stel voor dat we dan de benzinekosten delen door 3. Moet nog uitrekenen hoeveel dat is.

Als je ervoor kiest om jou vlees met mij me te laten rijden, regel je dit dan zelf met Bliss en laat jemijnog even weten hoeveel kilo dat is. Ik heb geloof ik ruimte voor ong. 40 kilo.

groeten Bertine
Door Lobbes2009
signmodel schreef: bemoei jij je er maar wel ff mee dan ;-)
mijn topografie gaat gestaag vooruit in deze omgeving, maar was nog niet zo ver.
uhm bertine?? heeft conny gelijk?? dan ga ik je vragen of je hier wilt stoppen, natuurlijk.
Graag gedaan maar het is natuurlijk aan Bertine en jou ;)
Door signmodel
Bertine schreef: Ik zet je naam vast in mijn lijstje, zodat ik je niet kan vergeten. Wordt het toch nog anders dan wis ik het gewoon weer.
zou zomaar kunnen bij mij.
dank je.
oh ts maar 10 kg karkas.
Door Arline
Hele tijd niet meer ingelogd..
Ik woon in Winterswijk.
Ik doe graag mee met groepsbestellingen. Ik zie al een heel aantal die in de buurt wonen. Helaas is de levering 18 aug begrijp ik he? Dan ben ik op vakantie  :(
Door Lobbes2009
Arline schreef: Hele tijd niet meer ingelogd..
Ik woon in Winterswijk.
Ik doe graag mee met groepsbestellingen. Ik zie al een heel aantal die in de buurt wonen. Helaas is de levering 18 aug begrijp ik he? Dan ben ik op vakantie :(
Er komen echt wel weer nieuwe leveringen hoor ;)
Door Bertine
Ik denk dat ik voor een jaar genoeg heb, mijn ogen waren weer eens groter dan Junto's maag.

En dan die duiven voor Buran, tjonge wat een lig in de weg!!!!
Door Lobbes2009
Ja kan me helemaal voorstellen zijn ook van die MEGA dingen. IK heb die van mij in onze eigen vriezer gedaan past niet meer in één van de 4 vriezer van de hond.

Offeh kwam het gewoon omdat mijn vriezers vol zitten met ander vlees  :doh:

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door EliScooby
Ik legde er 3 neer, Mickey: Ow hey, voertijd, nomnomnom. Heb m bij de andere 2 weg moeten meppen, Catchie pakte hem en ging er van tussen, al druipend, dus daar kon ik met doekje achteraan en Liza heeft nog wat zitten likken enzo aan de derde, maar weet niet wie hem uiteindelijk opgegeten heeft.
Door Buran en Co
Mien 5-tal schreef: Ik legde er 3 neer, Mickey: Ow hey, voertijd, nomnomnom. Heb m bij de andere 2 weg moeten meppen, Catchie pakte hem en ging er van tussen, al druipend, dus daar kon ik met doekje achteraan en Liza heeft nog wat zitten likken enzo aan de derde, maar weet niet wie hem uiteindelijk opgegeten heeft.
;D ;D
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door