Anthraciet schreef: Als ik het bij Bertine zou kunnen afhalen heb ik ook wel interesse in 5 kiloja hoor voor jou neem ik wel mee![]()
zal ik het als optie neerzetten bij 18 aug? Anthraciet?
Moderator: Charlie Angel
Anthraciet schreef: Als ik het bij Bertine zou kunnen afhalen heb ik ook wel interesse in 5 kiloja hoor voor jou neem ik wel mee![]()
*milyck* schreef: Kijk, nog maar 15 kilo te gaanafhankelijk van meer gegadigde wel liefst 10 anders 5 kg. moet ff kijken hoe het hier komt, maar is nog een tijdje weg, komt wel goed.Misschien Signmodel? 8)
Bertine schreef: ja hoor voor jou neem ik wel meeJa, zet het er maar bij, dan hoor ik wel of het doorgaat
zal ik het als optie neerzetten bij 18 aug? Anthraciet?
job schreef: ik wacht op de buik(en) van Mien.Ik ben bang dat je best lang moet gaan wachten.![]()
neon schreef: wij komen uit doetinchem en hebben geen idee waar spullen te krijgen zijn.ik bestel het meeste mee met de groepsbestellingen van hier.
signmodel schreef: zijn er mensen die wat willen bestellen bij degomeat/richards?Ik wil wel wat bestellen,maar zal niet heel veel zijn.
robbiekomvoor schreef: Ik wil wel wat bestellen,maar zal niet heel veel zijn.ik open wel ffies een topic.