Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Bertine
Anthraciet schreef: Als ik het bij Bertine zou kunnen afhalen heb ik ook wel interesse in 5 kilo :D
ja hoor voor jou neem ik wel mee

zal ik het als optie neerzetten bij 18 aug? Anthraciet?
Door signmodel
*milyck* schreef: Kijk, nog maar 15 kilo te gaan :D Misschien Signmodel? 8)
afhankelijk van meer gegadigde wel liefst 10 anders 5 kg. moet ff kijken hoe het hier komt, maar is nog een tijdje weg, komt wel goed.
bedankt alvast.
Door Anthraciet
Bertine schreef: ja hoor voor jou neem ik wel mee

zal ik het als optie neerzetten bij 18 aug? Anthraciet?
Ja, zet het er maar bij, dan hoor ik wel of het doorgaat :biggrin2:
(iemand een vriezer van elastiek te leen? ::) ;D)
Door BlissSpirit
Hier zeer zeker interesse in zalmlijven, maar de koppen kan ik iets mee  :(
De ene eet ze wel, maar die gaat er direct van aan de sch........... en de andere vindt ze  :puke:
Dus wil zeker wel 10 kg lijven, maar dat kan denk ik niet. Of is er iemand die liever de koppen heeft?
Door signmodel
hier ook liever lijven.
vrijdag is de visboer hier, ik zal het dan eens aan hem vragen. 

ik heb een bericht terug getsuurd naar petfish of ze geen 10kg prijs kunnen maken  :biggrin2:, helaas nog geen reactie.
Door Bertine
Als iemand de koppen kwijt wil heb ik wel interesse. Hier gaan ze erin als zoete broodjes.

We zouden kunnen delen. Jullie de lijven en ik de koppen? als dat kwa prijs in verhouding is natuurlijk. Of vragen of ze toch apart geleverd kunnen worden.

moet alleen wel ff kijken hoeveel want eigenlijk zit mijn vriezer al echt helemaal over tjokvol!!! Na 9 juli weet ik meer over vriesruimte, want dat heb ik zicht op wat er is binnengekomen en hoeveel eruit gaat tot 18 aug.
Door signmodel
neon schreef: wij komen uit doetinchem en hebben geen idee waar spullen te krijgen zijn.
ik bestel het meeste mee met de groepsbestellingen van hier.
staat bij vraag en aanbod.

anders bestel ik bij degomeat/richards.

vervoer, lupa en caroba bezorgen ook (zijn er vast meer, kom ff niet zo snel op).
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door