Behendige hovi's schreef: Gea, ik had ook al aan jou gedacht en heb dit ook via een pb aan Bertine gestuurdGoeie actie Sia
Moderator: Charlie Angel
Behendige hovi's schreef: Gea, ik had ook al aan jou gedacht en heb dit ook via een pb aan Bertine gestuurdGoeie actie Sia
Bertine schreef: Is er iemand uit deze groep die in de buurt van Spier/Beilen woont?Ik woon in zuidwolde en ben verkooppunt van o.a. tinlo, alaska en Carnivoer. Is niet heel ver vanaf Beilen dus je bent van harte welkom
Wij gaan van 4 tot 19 augustus daar op vakantie en nu zou ik het fijn vinden om mijn honden gewoon vers te blijven geven. Maar ik heb voor al die dagen geen vriesruimte. Wel een koelbox waar wat in kan maar dat blijft natuurlijk geen 14 dagen goed.
Nu ben ik op zoek naar verkooppunten van KVV weet iemand die? Of is er iemand die voor een kilootje of 10 vriesruimte wil uitlenen. Natuurlijk vergoeding voor de stroom. Of dat ik wat KVV/Barf maaltijden kan overnemen in die periode?
groetjes Bertine
Bertine schreef: Wat fijn dat er zoveel mogelijkheden zijn om Romy en Junto toch gewoon vers te geven als we op vakantie zijn. Ik heb nog meer keus dan thuis! Wat een luxe hahaha.graag gedaan
Ik ga even rustig bekijken wat ik ga doen en dan horen jullie nog van me.
Bedankt in iedergeval!
Bertine schreef: Is er iemand uit deze groep die in de buurt van Spier/Beilen woont?
Wij gaan van 4 tot 19 augustus daar op vakantie en nu zou ik het fijn vinden om mijn honden gewoon vers te blijven geven. Maar ik heb voor al die dagen geen vriesruimte. Wel een koelbox waar wat in kan maar dat blijft natuurlijk geen 14 dagen goed.
Nu ben ik op zoek naar verkooppunten van KVV weet iemand die? Of is er iemand die voor een kilootje of 10 vriesruimte wil uitlenen. Natuurlijk vergoeding voor de stroom. Of dat ik wat KVV/Barf maaltijden kan overnemen in die periode?
groetjes Bertine
Kooiker schreef: @Wanda: Ik ga wss vrijdagavond bestellen bij degomeat. Mocht je wat mee willen bestellen kan dat. Ze hebben veel keuze uit barfproducten en hebben ook gemalen vlees. Als het goed is wordt de bestelling dan volgende week dinsdag geleverd. Ik kom uit Hasselt, dus niet zo ver bij je uit de buurt.Dank je wel voor je aanbod, alleen dat is net iets te snel. Dus ik houd dit topic in de gaten voor de volgende keer.