Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Naomi1971
Bertine schreef: Is er iemand uit deze groep die in de buurt van Spier/Beilen woont?
Wij gaan van 4 tot 19 augustus daar op vakantie en nu zou ik het fijn vinden om mijn honden gewoon vers te blijven geven. Maar ik heb voor al die dagen geen vriesruimte. Wel een koelbox waar wat in kan maar dat blijft natuurlijk geen 14 dagen goed.

Nu ben ik op zoek naar verkooppunten van KVV weet iemand die? Of is er iemand die voor een kilootje of 10 vriesruimte wil uitlenen. Natuurlijk vergoeding voor de stroom. Of dat ik wat KVV/Barf maaltijden kan overnemen in die periode?

groetjes Bertine
Ik woon in zuidwolde en ben verkooppunt van o.a. tinlo, alaska en Carnivoer. Is niet heel ver vanaf Beilen dus je bent van harte welkom
Door Bertine
Wat fijn dat er zoveel mogelijkheden zijn om Romy en Junto toch gewoon vers te geven als we op vakantie zijn. Ik heb nog meer keus dan thuis! Wat een luxe hahaha.

Ik ga even rustig bekijken wat ik ga doen en dan horen jullie nog van me.

Bedankt in iedergeval!
Door Naomi1971
Bertine schreef: Wat fijn dat er zoveel mogelijkheden zijn om Romy en Junto toch gewoon vers te geven als we op vakantie zijn. Ik heb nog meer keus dan thuis! Wat een luxe hahaha.

Ik ga even rustig bekijken wat ik ga doen en dan horen jullie nog van me.

Bedankt in iedergeval!
graag gedaan :)
Door orinake
Vraagje ivm SW:
Weet er iemand de voorwaarden van SW ivm levering te Drenthe?
Ik weet alleen het bedrag voor BE, maar ik ga er vanuit dat het voor Elim (Drenthe) een stuk lager zal liggen toch?
Door Bertine
Bertine schreef: Is er iemand uit deze groep die in de buurt van Spier/Beilen woont?
Wij gaan van 4 tot 19 augustus daar op vakantie en nu zou ik het fijn vinden om mijn honden gewoon vers te blijven geven. Maar ik heb voor al die dagen geen vriesruimte. Wel een koelbox waar wat in kan maar dat blijft natuurlijk geen 14 dagen goed.

Nu ben ik op zoek naar verkooppunten van KVV weet iemand die? Of is er iemand die voor een kilootje of 10 vriesruimte wil uitlenen. Natuurlijk vergoeding voor de stroom. Of dat ik wat KVV/Barf maaltijden kan overnemen in die periode?

groetjes Bertine

Hallo Allemaal,

ik wil jullie nogmaals bedanken voor al jullie reacties op mijn vraag. Ik heb besloten een flinke electrische koelbox vol te proppen met heel diepgevroren vlees. Andere jaren bleef het daar wel een week goed koel in. En die week erna gebruik te maken van verkooppunten in de buurt van onze camping.

Nogmaals bedankt.

Groetjes Bertine
Door orinake
Heb ondertussen contact gehad met SW zelf :)
De persoon is immers pas 16 september weer in NL dus kan ze niet mee doen met dat lijnte :)
Door WandavB
Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Wanda van Bogerijen, woon in Meppel en heb 2 katten en 2 hondjes.

Ik droog zelf snacks met de Bomann sinds kort. Wat ik al gedroogd heb: kippenlevertjes, kipfilet, rundvlees zonder bot 2x.

Nu ben ik me aan het oriënteren, naar de mogelijkheid mijn dieren over te zetten op kant en klaar versvoer. Nu is mijn keuze tot nu toe gevallen op BARFmenu Tinlo en Haaksbarf.
BARFmenu Tinlo Natuurlijk hebben mijn hondjes nu geprobeerd. De ene vind het reuze lekker, zij is nog maar 1 jaar, de ander is wat voorzichtig, maar ja die eet al 8 jaar brokken.

Mochten er bestellingen worden gedaan, dan zal ik kijken of ik ook mee wil en kan bestellen.

Hebben jullie vragen, stel ze gerust.
Ik heb op dit moment geen vragen.

Groetjes Wanda, Blicky, Buster, Lotte en Belle
Door BelleFae
Hallo allemaal,

Ik begreep dat je in je eerste bericht een kort voorstel berichtje moest doen. Ik heb 2 hondjes (1 echte chihuahua, 1 chihuahuaformaat rasloos hondje) en 5 (4 Heilige Birmanen en 1 neppe Brits Korthaar) katten waarvan 3 vers eten en 2 het vertikken.

Mijn hondjes krijgen Carnibest en als we op vakantie zijn oid Applaws brok. De katten krijgen een graanvrije brok die er altijd staat, premium natvoer en Carnibest en af en toe een eendagskuiken. Hier krijgen de hondjes ook heel af en toe eentje van.

Nu ben ik al een tijdje opzoek naar verkooppunten van biologische kippennekken, kippenmaagjes etc. dat soort kleinere dingen wat geschikt is voor de hondjes maar ook eventueel voor de katten. De meeste verkooppunten op internet gaan per grote bestellingen. Maar met hondjes van 2,5 kilo hoef je natuurlijk geen enorme voorraden vers vlees, ik hoef maar een klein beetje.

Één van mijn hondjes is 2 weken geleden gegrepen door een andere hond waarbij haar hele zijkant (het vel) eraf lag. Het is nu, na een 2 uur durende operatie, goed herstellende maar ik zou haar graag wat extra orgaanvlees etc aan willen bieden zodat ze net even wat extra's heeft.

Ik kan hier in de buurt geen poelier oid vinden die het heeft.. Ik wil wel heel graag biologisch, omdat ik niet alle troep in het vlees wil hebben. Iemand tips hoe ik aan kleinere porties kom?

Misschien kan ik een kleine portie van iemand overnemen in de buurt van Assen/Smilde?
Door Kooiker
@Wanda: Ik ga wss vrijdagavond bestellen bij degomeat. Mocht je wat mee willen bestellen kan dat. Ze hebben veel keuze uit barfproducten en hebben ook gemalen vlees. Als het goed is wordt de bestelling dan volgende week dinsdag geleverd. Ik kom uit Hasselt, dus niet zo ver bij je uit de buurt.
Door WandavB
Kooiker schreef: @Wanda: Ik ga wss vrijdagavond bestellen bij degomeat. Mocht je wat mee willen bestellen kan dat. Ze hebben veel keuze uit barfproducten en hebben ook gemalen vlees. Als het goed is wordt de bestelling dan volgende week dinsdag geleverd. Ik kom uit Hasselt, dus niet zo ver bij je uit de buurt.
Dank je wel voor je aanbod, alleen dat is net iets te snel. Dus ik houd dit topic in de gaten voor de volgende keer.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door