Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door chiva
Zal me zelf er even inmengen  :biggrin2:
Kipfilet kan ik een krat pakken die in 2 zakken is verdeeld, ongeveer 5 kg per krat, heb daar een paar kratten van.
Spiervlees hert idem dito.
Konijnkarkas wil ik hier ook even proberen te delen, en misschien heb ik nog 2x5kg in een krat liggen.
Kipkarkas heb ik enkel in 10kg liggen.
Laatst gewijzigd door chiva op za 12 okt 2013, 03:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door zhiva
Dat zou echt een heel probleem al wegnemen voor mij Chiva.
Het hert zouden we door 3en delen. Die kipkk vinden we ook wel een oplossing voor.
Sammie, zal ik dan de bestelling in het topic doen en dat jij dan jou gedeelte naar mij over maakt?
Karin, laat jij ook nog even weten wat je wilt? Dan kan ik daar rekening mee houden.
Door Sammiej1989
zhiva schreef: Dat zou echt een heel probleem al wegnemen voor mij Chiva.
Het hert zouden we door 3en delen. Die kipkk vinden we ook wel een oplossing voor.
Sammie, zal ik dan de bestelling in het topic doen en dat jij dan jou gedeelte naar mij over maakt?
Karin, laat jij ook nog even weten wat je wilt? Dan kan ik daar rekening mee houden.
Jaa dat zou ideaal zijn! Dan moeten we dus alleen de kipkk nog delen? Ik wil dit ook best wel delen hoor! Moet dan alleen wel meteen gebeuren want mijn vriezertje is ook nie zo groot.

En ja dat is wel goed!
Door zhiva
Zijn er op korte termijn nog bestelplannen voor degomeat? Of andere leverancier waar ik orgaanmix bestellen kan?

ik ben er doorheen  :biggrin2:
Door jara
zhiva schreef: willen er nog mensen mee bestellen op het lijntje van Nynke 14 december Deventer-meppel-heerenveen-joure-sneek?

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 921.0.html

Ik heb nog ruimte over :biggrin2:
Ik heb de vraag gesteld of het mogelijk is nog 20 kilo kalakoendijbeen vlees te bestellen ...dus als het kan, zou het dan ook nog met jou mee kunnen en dan afleveren in Steenwijk?? ik kan natuurlijk ook naar Meppel of Heerenveen komen

Groet Allard
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door