Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Kizmoo schreef: Hoi

We hebben nu bijna 500 kilo staan voor Noord-Holland en Flevoland jullie zijn toppers

Willen jullie wel zelf nog uitmaken wie wat voor wie ophaalt bij mij op 3 maart en laat het mij dan ook nog even weten

Mochten er nog personen zijn die meer willen bestellen ik heb nog ongeveer 150 kilo ruimte

Groet George
Ik zou graag het volgende willen laten meeliften met Kizmoo > ElBudha

10 kilo Lama
8 kilo lamsribben

Groetjes Margreet
Laatst gewijzigd door Greetje123 op ma 06 feb 2012, 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb net alles bij elkaar geteld en kom uit op 510,5kg voor NH.
Kizmoo komt dat overeen met jouw lijstje? (incl de laatste 2 bestellingen)

Ik kan indd aan tam konijn komen. Hoe het er uitziet weet ik niet, maar ik vertrouw op de leverancier en hij zegt dat het mooi en mager vlees is.
Dozen gaan per 4x5kg dus wederom goed te delen. ;)
Kizmoo - Sittard/Haarlem
Ramses1 - Haarlem/Hoorn
El Budha - Haarlem/Flevo
? -  Haarlem(Hoorn)/ Alkmaar
Petramarcel - Almaar/St.Maartensvlotbrug
*Nikki* - St.Maartensvlotbrug/Julianadorp

Als er niemand komt die het van Haarlem/Hoorn - Alkmaar wilt vervoeren moet ik helaas mijn bestelling afzeggen.
Gelukkig heb ik nog even tijd  ;)
Petra*S schreef: Ik zou graag het volgende willen laten meeliften met Kizmoo > ElBudha

10 kg lama
10 kg hert
Ik heb zojuist nog 10kg konijn erbij besteld voor hetzelfde lijntje.... (kom ik in totaal op 30kg voor mijn totale bestelling richting NH)
*Nikki* schreef: Kizmoo - Sittard/Haarlem
Ramses1 - Haarlem/Hoorn
El Budha - Haarlem/Flevo
? - Haarlem(Hoorn)/ Alkmaar
Petramarcel - Almaar/St.Maartensvlotbrug
*Nikki* - St.Maartensvlotbrug/Julianadorp

Als er niemand komt die het van Haarlem/Hoorn - Alkmaar wilt vervoeren moet ik helaas mijn bestelling afzeggen.
Gelukkig heb ik nog even tijd ;)
Van hier naar Alkmaar of naar Hoorn, is om het even, dus kunnen we ook via Hoorn gaan hoor Claudette.
Bestel nou maar definitief, dat lijntje komt wel goed!!!!
Metaldog schreef: Van hier naar Alkmaar of naar Hoorn, is om het even, dus kunnen we ook via Hoorn gaan hoor Claudette.
Bestel nou maar definitief, dat lijntje komt wel goed!!!!
Als het kan lift ik ook graag met jullie lijntje mee, Julianadorp is hier ook vlakbij en als het nodig is wil ik ook wel rijden (zoals al in het lijstje staat....)
Maar we hebben nog even om dat kort te sluiten ;)
petramarcel schreef: Als het kan lift ik ook graag met jullie lijntje mee, Julianadorp is hier ook vlakbij en als het nodig is wil ik ook wel rijden (zoals al in het lijstje staat....)
Maar we hebben nog even om dat kort te sluiten ;)
Is goed, daar komen we wel uit!!!!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door