Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

*Nikki* schreef: Oke toppie

^&^#W@%@&! MANNENNNNNNNNNN

Ik krijg het nu al benauwd over het vervoer naar DH. Ik heb zelf geen rijbewijs en krijg het niet voor elkaar bij meneer Nikki Lullo
Ik woon in Sintmaartensvlotbrug, en als iemand het evt richting Alkmaar kan doorbrengen kunnen wij het nog weer verder brengen.......
Ofwel komt vast wel goed ;)
Kizmoo schreef: Kijk er zijn mensen die meedenken en tevens terugdenken aan de vorige keer met dat lamavlees en de fazant

Inderdaad Ramses en El Budha er moeten wel weer kilo`s komen anders heeft het geen zin om te rijden dus op naar de 500 kilo dat is ongeveer het maximum
Dus noord-hollanders net als de vorige keer bestel maar
zoals ik hier opmaak, is 500 kilo maximaal.
ik kan natuurlijk niet voor kizmoo spreken, maar meen me te herinneren,
dat de vorige rit minimaal 300 kilo was,
gaat dus wel de goede kant op,
petramarcel schreef: Ik woon in Sintmaartensvlotbrug, en als iemand het evt richting Alkmaar kan doorbrengen kunnen wij het nog weer verder brengen.......
Ofwel komt vast wel goed ;)
Dan moet het lukken
Als hij dat stukje niet wilt rijden breekt hier de pleuris in huis uit
Kizmoo - Sittard/Haarlem
Ramses1 - Haarlem/Hoorn
El Budha - Haarlem/Flevo
? -  Haarlem(Hoorn)/ Alkmaar
Petramarcel - Almaar/St.Maartensvlotbrug
*Nikki* - St.Maartensvlotbrug/Julianadorp
Laatst gewijzigd door *Nikki* op ma 06 feb 2012, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ramses1 schreef: Ik denk dat er nog 130 kilo bij moet voor Kizmoo wil gaan rijden.......
er is ook een bestelling van Iris bij gekomen, ...geen 130 kilo ;D maar we gaan gestaag omhoog, zie topic Jolanda...ik kan echt niet meer bestellen...morgen komt ook lotgering...en die kan ik al bijna niet kwijt aahhggll..en ik krijg ook al commentaar dat we niet eens een brood kunnen invriezen tja.....een beetje gelijk heeft hij wel, maar ik kan toch ook geen nee zeggen tegen dit alles.
We zitten op 413kg na alles even opgeteld te hebben
(Jolanda was nog niet zo ver met optellen)

Hoe doen we het met vervoerskosten? Als het €0,10 per kg is dan komt er behoorlijk wat bij met alle korte lijntjes!!
Ik hoef niks te hebben voor het vervoer stukje van mij.
Laatst gewijzigd door *Nikki* op ma 06 feb 2012, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi

We hebben nu bijna 500 kilo staan voor Noord-Holland en Flevoland jullie zijn toppers

Willen jullie wel zelf nog uitmaken wie wat voor wie ophaalt bij mij op 3 maart en laat het mij dan ook nog even weten

Mochten er nog personen zijn die meer willen bestellen  ik heb nog ongeveer 150 kilo ruimte

Groet George
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door