We zitten pas op de 370kg. Kizmoo is dit al een beetje haalbare kaart?Ik denk dat er nog 130 kilo bij moet voor Kizmoo wil gaan rijden.......
Moderator: Charlie Angel
We zitten pas op de 370kg. Kizmoo is dit al een beetje haalbare kaart?Ik denk dat er nog 130 kilo bij moet voor Kizmoo wil gaan rijden.......
*Nikki* schreef: Oke toppieIk woon in Sintmaartensvlotbrug, en als iemand het evt richting Alkmaar kan doorbrengen kunnen wij het nog weer verder brengen.......
^&^#W@%@&! MANNENNNNNNNNNN
Ik krijg het nu al benauwd over het vervoer naar DH. Ik heb zelf geen rijbewijs en krijg het niet voor elkaar bij meneer Nikki Lullo
Kizmoo schreef: Kijk er zijn mensen die meedenken en tevens terugdenken aan de vorige keer met dat lamavlees en de fazantzoals ik hier opmaak, is 500 kilo maximaal.
Inderdaad Ramses en El Budha er moeten wel weer kilo`s komen anders heeft het geen zin om te rijden dus op naar de 500 kilo dat is ongeveer het maximum
Dus noord-hollanders net als de vorige keer bestel maar
petramarcel schreef: Ik woon in Sintmaartensvlotbrug, en als iemand het evt richting Alkmaar kan doorbrengen kunnen wij het nog weer verder brengen.......Dan moet het lukken
Ofwel komt vast wel goed![]()
Ramses1 schreef: Ik denk dat er nog 130 kilo bij moet voor Kizmoo wil gaan rijden.......er is ook een bestelling van Iris bij gekomen, ...geen 130 kilo
Ramses1 schreef: Haarlem/Alkmaar lijkt me logischer.Ik heb het gewijzigd. Routeplanner geeft er maar 4 minuten rijtijd verschil in, maakt weinig uit.![]()
Metaldog schreef: Misschien dat ik zelf ook wel ga rijden.Hoe bedoel je?
*Nikki* schreef: Hoe bedoel je?Je hebt pb
Hoeft Mike dan niet te rijden? Waar haal je het op? Rijd jij dan voor het dorp en DH?