Lucie110 schreef: Als je naar BOZ komt wil ik wel wat meebestellen.ja hoor geen probleem
Is het goed dat ik een bestelling plaats en hem annuleer als je niet naar BOZ komt ?

Ik zie wel hoeveel er besteld is.
Moderator: Charlie Angel
Lucie110 schreef: Als je naar BOZ komt wil ik wel wat meebestellen.ja hoor geen probleem
Is het goed dat ik een bestelling plaats en hem annuleer als je niet naar BOZ komt ?
Als er voldoende besteld word dan komt fanne of wij samen naar BOZ.natuurlijk begrijp ik dat. Ik ga straks even kijken in mijn voorraadvriezer wat ik daar nog in heb liggen. Dan geef ik vanavond bestelling door.
Maar ik hoop dat jullie wel begrijpen dat ik niet voor 50kg kan gaan rijden, want het kost me dan veel aan benzine en tunnelkosten dan
orinake schreef: de 17de sluit ik alles definitief af.das waar, maar ik kan niet in mn vriezers kijken nu
Hoe sneller ik alles weet hoe leuker het is natuurlijk![]()
eelke schreef: das waar, maar ik kan niet in mn vriezers kijken nuHehe nee, jij moet rusten nu, de vriezers lopen niet wegmaar ik denk 20 a 30 kilo
orinake schreef: Ok zoals het er nu naar uitziet kom ik 7 december naar BOZ.Dat zou super zijn
Rond de middag verwacht ik bij Eelke te zijn.
Nu ik zie dat Lucie110 ook mee besteld heeft en van middelburg is vraag ik me af of jullie er iets aan hebben dat ik een extra stop in plan op de parking gelegen aan de n62 (sloeweg) of is dat niet handig?
Ik kan langs daar ook naar huis. En dat scheelt niet zoveel.
eelke schreef: Oh oh....en Fanne dan!Haha die moet heel erg oppassen![]()