Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door orinake
Lucie110 schreef: Als je naar BOZ komt wil ik wel wat meebestellen.

Is het goed dat ik een bestelling plaats en hem annuleer als je niet naar BOZ komt ?
ja hoor geen probleem :)
Ik zie wel hoeveel er besteld is.
Door orinake
Voor de mensen van BOZ die zouden mee bestellen voor 6 december
Momenteel is de planning dat ik vrijdagavond nog zou komen.
MAAR, is het voor jullie eventueel een optie dat ik zaterdag in de voormiddag kom?
Dat zal waarschijnlijk wat gemakkelijker zijn ivm de kindjes.
Door pleuntje
Ik wil ook graag bestellen en of dat nu vrijdagavond of zaterdagochtend zal zijn, maakt voor mij niet uit. Maar kom je niet naar Bergen op Zoom, dan wil de bestelling annuleren.
Door orinake
Als er voldoende besteld word dan komt fanne of wij samen naar BOZ.
Maar ik hoop dat jullie wel begrijpen dat ik niet voor 50kg kan gaan rijden, want het kost me dan veel aan benzine en tunnelkosten dan
Door pleuntje
Als er voldoende besteld word dan komt fanne of wij samen naar BOZ.
Maar ik hoop dat jullie wel begrijpen dat ik niet voor 50kg kan gaan rijden, want het kost me dan veel aan benzine en tunnelkosten dan
natuurlijk begrijp ik dat. Ik ga straks even kijken in mijn voorraadvriezer wat ik daar nog in heb liggen. Dan geef ik vanavond bestelling door.
Door eelke
Voor de zaterdag,  graag!  Dan bestel ik zeker mee. De 6e twijfelde ik omdat ik dan op controle moet en dat is erg vermoeiend. Tot wanneer kunnen we doorgeven? 
Door eelke
orinake schreef: de 17de sluit ik alles definitief af.
Hoe sneller ik alles weet hoe leuker het is natuurlijk ;)
das waar, maar ik kan niet in mn vriezers kijken nu :P maar ik denk 20 a 30 kilo
Door orinake
eelke schreef: das waar, maar ik kan niet in mn vriezers kijken nu :P maar ik denk 20 a 30 kilo
Hehe nee, jij moet rusten nu, de vriezers lopen niet weg :)
Door orinake
Ok zoals het er nu naar uitziet kom ik 7 december naar BOZ.
Rond de middag verwacht ik bij Eelke te zijn.
Nu ik zie dat Lucie110 ook mee besteld heeft en van middelburg is vraag ik me af of jullie er iets aan hebben dat ik een extra stop in plan op de parking gelegen aan de n62 (sloeweg) of is dat niet handig?

Ik kan langs daar ook naar huis. En dat scheelt niet zoveel.
Door Lucie110
orinake schreef: Ok zoals het er nu naar uitziet kom ik 7 december naar BOZ.
Rond de middag verwacht ik bij Eelke te zijn.
Nu ik zie dat Lucie110 ook mee besteld heeft en van middelburg is vraag ik me af of jullie er iets aan hebben dat ik een extra stop in plan op de parking gelegen aan de n62 (sloeweg) of is dat niet handig?

Ik kan langs daar ook naar huis. En dat scheelt niet zoveel.
Dat zou super zijn :)

Volgens mij is Arenda ook van plan om nog een bestelling te plaatsen.
Door Lucie110
Ik heb even een screenshot gemaakt van de parking zodat er geen misverstanden onstaan.

Deze parking staat wel bekend als homo ontmoetingsplaats maar daar zullen wij als vrouw weinig last van hebben :biggrin2:

Afbeelding
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door