Moderator: Charlie Angel
joel schreef: Lupa wordt woensdagochtend bezorgdik kom het direct uit mijn werk ophalen want ik moet direct door gaan trainen.
Vroeg ook wanneer de betaal mail verstuurd word, maar dat wist ze nog niet......
Zal ik afspreken dat het vanaf 15.00 uur afgehaald kan worden?
Ivm de temperaturen zal ik zoveel mogelijk in mijn vriezers bewaren 8)
Daiven schreef: Ik heb pas heel laat de betalingsmail gehad, maar heb vanochtend betaald.Nee hoor, half 6 is prima!
Als het mogelijk is, zou ik graag morgen direct na werk 't bij je komen ophalen, dat zal dan ongeveer half 6 zijn, komt dat uit of wil je echt dat het om 15.00u bij je opgehaald word?
**Jillaroo** schreef: ik kom het direct uit mijn werk ophalen want ik moet direct door gaan trainen.is goed, tot morgen!
Daiven schreef: Ik heb pas heel laat de betalingsmail gehad, maar heb vanochtend betaald.Ik heb hem idd ook vanmorgen gekregen, gelukkig, was even bang dat iedereen zn bestelling hier geleverd zou krijgen, maar ik niet, omdat er niet betaald is (toch spannend zo'n eerste keer bestellen)
Khari schreef: Ik wil wel mee bestellen bij Lupa, heb hier echt weer wat kvv en kuikens nodig.Je bestelling van Lupa zit bij mij in de vriezer, wanneer kan je het komen halen?
joel schreef: Je bestelling van Lupa zit bij mij in de vriezer, wanneer kan je het komen halen?Sorry sorry ik heb deze helemaal gemist. Ik loop echt even over op het moment waardoor ook weinig achter pc
Khari schreef: Aura, ik wil waarschijnlijk wel wat mee bestellen, na het weekend zal ik wel weten wat ik nodig heb.Via groepsbestelling. De groepscode moet ik nog aanvragen, dus dat komt nog.
Doe je via groepsbestelling of dat ik de bestelling aan jou door geef?
Aura schreef: Via groepsbestelling. De groepscode moet ik nog aanvragen, dus dat komt nog.Haha, ja echt wel, zou het zo kunnen lopen als ik niet te veel bestel
Het is wel lekker dichtbij voor jou 8)
Aura schreef: Ik wil weer bij Richard bestellen (http://www.richardversvoeding.nl/). Is er iemand die mee wil bestellen?Ik wil wel mee doen, maak nog even een lijstje. Bestel ik dan bij jou, of bij Richard?
Leveringsdatum moet ik nog met hem overleggen, maar ik dacht aan de eerste volle week van september. Ik gok dat het dan weer op vrijdag wordt (dus 7 sept.).
Afhalen in Utrecht Overvecht (vlakbij station-Overvecht). Ik heb niet zoveel vriesruimte, dus ik kan geen ladingen vlees koel bewaren tot de volgende dag helaas. En het is een groepsbestelling dus (groepscode komt nog).
Roep maar als je mee wilt doen!![]()