Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Daiven
Da's mooi, bedankt! Ik ga dan morgen m'n bestelling afronden bij Lupa. Moet jij dan nog weten wat mijn bestelling is of leveren zij alles in netjes gescheiden pakketten af o.i.d.?
Door Daiven
Miranda 1 schreef: Welkom Laura. Train je toevallig ook bij de KVN?
Ja, daar train ik al een tijdje met 1 van mijn honden, Flyball. Kennen wij elkaar misschien dan?
Door Miranda 1
Ik trainde afgelopen seizoen op woensdag ggbeg met mijn golden. En op dinsdag vgg met mijn Berner. En ik loop stage voor trainer, eerste seizoen achter de rug.

Dus misschien heb ik je wel eens gezien? Ik gaf Diana wel eens barfhapjes op woensdag avond.
Door Daiven
Miranda 1 schreef: Ik trainde afgelopen seizoen op woensdag ggbeg met mijn golden. En op dinsdag vgg met mijn Berner. En ik loop stage voor trainer, eerste seizoen achter de rug.

Dus misschien heb ik je wel eens gezien? Ik gaf Diana wel eens barfhapjes op woensdag avond.
Ik zie de gg groepen wel van een afstandje, maar ik let er niet zo op, want mijn hondje is niet de gemakkelijkste en die moet ik dus altijd in de gaten houden, dus veel aandacht naar andere velden gaat dan niet zo. Ik dacht overigens dat Diaan haar eigen Barfhapjes maakte....
Laatst gewijzigd door Daiven op do 09 aug 2012, 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door joel
Daiven schreef: Da's mooi, bedankt! Ik ga dan morgen m'n bestelling afronden bij Lupa. Moet jij dan nog weten wat mijn bestelling is of leveren zij alles in netjes gescheiden pakketten af o.i.d.?
ik heb geen idee hoe het geleverd wordt..... 8)
Tis voor mij ook voor het eerst.
Als het goed is, is alles gestikkerd dus moet het niet al te lastig zijn (lijkt me, maar we zullen zien)

Heeft verder iedereen besteld die wilde bestellen?
Het kan nog dit weekend,

Groetjes JOyce

gezellig weekend iedereen!
Ps. Morgen loop ik met Qadir op Kootwijk, en 's avonds heb ik avonddienst, dus ws zal ik niet meer mailen hier....
Door digijaro
Ik ben nieuw op dit forum.
Mijn naam is Linda, ik woon in Amersfoort met mijn vriend, 2 Jack Russells en 2 Border Collie's.
Op moment krijgen de honden kvv te eten, maar wil wat Barfhapjes erbij geven. Wel moet ik nog even proberen wat de honden precies lekker vinden.

Gelijk al een vraag: Waar wordt de bestelling van Lupa afgeleverd en is er al bekend wanneer? Misschien wil ik wel wat meebestellen!
Door lachnat
Joel ik ben nog steeds aan het denken of ik wel of niet mee bestel :-X
Probleem is dat ik smiddags geen tijd heb om het op te halen en dan zou het ergens moeten overnachten en voor jouw ook uitkomen dat ik het smorgens haal.
Zit weer eens in kwartel nood :-X
Door lachnat
digijaro schreef: Ik ben nieuw op dit forum.
Mijn naam is Linda, ik woon in Amersfoort met mijn vriend, 2 Jack Russells en 2 Border Collie's.
Op moment krijgen de honden kvv te eten, maar wil wat Barfhapjes erbij geven. Wel moet ik nog even proberen wat de honden precies lekker vinden.

Gelijk al een vraag: Waar wordt de bestelling van Lupa afgeleverd en is er al bekend wanneer? Misschien wil ik wel wat meebestellen!
Welkom!
Ik woon ook in Amersfoort / Hoogland :biggrin2:

Lupa word bij Joel bezorgd, als ik het goed onthouden heb is dat Nieuwegein
Door baileys
digijaro schreef: Ik ben nieuw op dit forum.

Hey Linda wat leuk, jij ook aan de barf ?! Zo leer je nog is wat over iemand :biggrin2:.
Maar het wordt idd bezorgt in Nieuwegein.
Door joel
lachnat schreef: Joel ik ben nog steeds aan het denken of ik wel of niet mee bestel :-X
Probleem is dat ik smiddags geen tijd heb om het op te halen en dan zou het ergens moeten overnachten en voor jouw ook uitkomen dat ik het smorgens haal.
Zit weer eens in kwartel nood :-X
Je mag van mij nog wel bestellen en je mag het ook een dag later komen halen, weet niet of het dan bij mij in de vtiezer past, al heb ik een kleine reserve vriezer boven staan :biggrin2:
Ps Qadir vind kwartel heel niet lekker, heb er nog 5 van mezelf, als je wilt mag je die wel overnemen?
Door joel
Lupa wordt woensdagochtend bezorgd :biggrin2:
Vroeg ook wanneer de betaal mail verstuurd word, maar dat wist ze nog niet......
Zal ik afspreken dat het vanaf 15.00 uur afgehaald kan worden?
Ivm de temperaturen zal ik zoveel mogelijk in mijn vriezers bewaren 8)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door