Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door signmodel
owh jee, nu ga ik weer hebberig worden.
aangezien ik ontzettend afhankelijk ben van lijntjes. stink waarom zijn er geen rekbare vriezers?? is het geen idee  om de stopplekken te splitsen? dus de ene stopt in apeldoorn en de andere in bij. bemmel? ik denk maar hardop want hopelijk is in het augustus 30 graden en neem aan dat iedreen zn auto zo snel mogelijk leeg wilt hebben.
Door BlissSpirit
signmodel schreef: owh jee, nu ga ik weer hebberig worden.
aangezien ik ontzettend afhankelijk ben van lijntjes. stink waarom zijn er geen rekbare vriezers?? is het geen idee om de stopplekken te splitsen? dus de ene stopt in apeldoorn en de andere in bij. bemmel? ik denk maar hardop want hopelijk is in het augustus 30 graden en neem aan dat iedreen zn auto zo snel mogelijk leeg wilt hebben.
Het vlees komt allemaal in Apeldoorn, dus daar moet ik zo wie zo heen, daarna stop ik alleen in Arnhem en kan er bij mij thuis opgehaald worden.
En idd, i.v.m dat het evtueel erg warm is, graag zo snel mogelijk afhalen, want kan niets opslaan.
Dus veel korter kan ik het lijntje niet maken.
Door BlissSpirit
job schreef: anders rij ik het wel van Bemmel naar Beuningen?
Hoeft niet hoor, maar als dat een oplossing is.
dat zou wel super zijn :-*, want als er ook echt 500 kg met me mee gaat, dan heb ik het wel ff gehad als ik weer in Bemmel aankom ;)
Door BlissSpirit
MJoze schreef: Shit, te snel met posten. :D
BlissSpirit: Wil jij ook stoppen in Beuningen?

Groetjes, MJ
Job gaf aan het vanuit Bemmel me te willen nemen naar Beuningen, dus :-* :-* :-* :-* :-*
En dan komt het goed.
Door Bertine
Ik heb in het andere topic dus ook alweer te snel gereageert. Dus ik begrijp dat Ineke zelf naar apeldoorn komt en dan direct naar arnhem rijdt met vlees, ook voor anderen.

Tot nu toe rijd ik voor mij en Anthraciet. Ook naar arnhem was het plan.

Signmodel; woon jij niet in Dieren? als dat zo is zou ik ook ipv via arnhem via dieren kunnen rijden en dan voor jou meenemen.
Door signmodel
Bertine schreef: Ik heb in het andere topic dus ook alweer te snel gereageert. Dus ik begrijp dat Ineke zelf naar apeldoorn komt en dan direct naar arnhem rijdt met vlees, ook voor anderen.

Signmodel; woon jij niet in Dieren? als dat zo is zou ik ook ipv via arnhem via dieren kunnen rijden en dan voor jou meenemen.
lief, dank je maar het gaat niet passen in mijn vriezer.
Door Migudu
aangezien ik ontzettend afhankelijk ben van lijntjes. stink waarom zijn er geen rekbare vriezers?? is het geen idee om de stopplekken te splitsen? dus de ene stopt in apeldoorn en de andere in bij. bemmel? ik denk maar hardop want hopelijk is in het augustus 30 graden en neem aan dat iedreen zn auto zo snel mogelijk leeg wilt hebben.
;D ;D ;D ;D
Door wijkje
Bertine schreef: Ik heb in het andere topic dus ook alweer te snel gereageert. Dus ik begrijp dat Ineke zelf naar apeldoorn komt en dan direct naar arnhem rijdt met vlees, ook voor anderen.

Ik vind het nu nog erg lastig om te zeggen of ik wat mee wil bestellen.Ik heb nog geen werkrooster en weet ook nog niet wat ik wil hebben...
En ik wil toch langzaam mijn vriezers wat leger krijgen..Ze zitten nu telkens vol, vol en nog eens vol..

Ik ga er nog eens een nachtje over slapen of ik mee doe...
Door Bertine
signmodel schreef: lief, dank je maar het gaat niet passen in mijn vriezer.
Oke, dan heb ik dus ook niet goed gelezen, want ik dacht eigenlijk dat je wel van plan was te bestellen.
Door judith vd
BlissSpirit schreef: Hallo allemaal,

Op 18 augustus komen er een paar lijntjes samen in Apeldoorn.
Nijn van Tamara (Orinake)
Rund, lam, enz van Nienke (Nienkev)
Kipjes van Hilje (Daantje)

Ik weet dat Bertine al wil rijden over Arnhem, maar heb begrepen dat ze 200 kg mee kan nemen en zit zelf al op een kilo of 90, dus ik rij zelf naar Apeldoorn.
Dus Bertine, niet omdat ik niet blij ben met jou lijntje, maar omdat je anders al vol zit met mijn bestelling alleen en zo kan ik ook spullen meenemen voor Beuningen/ Nijmegen/ Appeltern enz naar Bemmel. Zie het als een extra lijntje Arnhem/ Bemmel. ;)
Als er genoeg interesse is, kan ik de aanhanger erachter hangen en dan dus 500 kg meenemen.
Dus roep maar. Liefst in PB, dan kan ik het makkelijker bijhouden ;)
Ik zei het toch: een gemene dief, maar best wel lief!
Door EliScooby
Je weet dat iedereen op BP daar een keer tegenaan loopt he? :p
Door job
BlissSpirit schreef: Job gaf aan het vanuit Bemmel me te willen nemen naar Beuningen, dus :-* :-* :-* :-* :-*
En dan komt het goed.
Ik heb het gevecht met MJoze verloren... :(
Maar kom wel een keer om iets anders met jouw meiden knuffelen! :biggrin2:
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door