Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

signmodel schreef: ook een nog noord-hollander, voor hopelijk maximaal 2 maanden nog.
heeft er iemand nog heel hard bot of orgaan nodig? heb teveel besteld, ga morgen maar een buurtje vragen voor een vriezerla inpik.
ga je verhuizen Martine?
heb zelf alle vriezers vol.
maar zal es informeren bij bekenden die wel es wat geven naast de kvv.
misschien wil iemand nabij hillegom wel een doos delen?
het zijn 2 pakken van  5 kilo, makkelijk dus.
enne, als je weer een bijrijder/sjouwer zoekt.........
biedt me weer aan als vrijwilliger.
Kizmoo schreef: Er komt weer LAMA via Jolanda zie deze link http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 227.0.html

Bij voldoende animo ben ik weer bereid om te rijden

WIE O WIE doen er weer mee???????????????
Ik hou het even goed in de gaten, want als het weer deze kant op komt heb ik zeker interesse!!!!
Het zal dan gaan om de fazantendrumsticks, ondanks dat de kwaliteit niet denderend is, wordt er hier van gesmuld!!! Lamavlees, lamsstaarten en hertenvlees.
Grtz Lisette
Oei....Lama op komst!!!!!

Lama is natuurlijk wel weer verleidelijk....
Maar Maart is veel te snel...
Vriezers zitten vol...
Dilemma...
ff denken...

Ja, ik wil!!! Hebbe hebbe hebbe....kan mij het schelen, ik prop het wel ergens bij een vriendin in de vriezer. Goed idee!!
Ohhh.. Ik ga gelijk weer doorpakken...
Hert... Omega 3!
Ik wil ook Hert, hij vond het eerst niet lekker maar ik wil het nog een keer proberen.

Kortom, Rammes wil Lama.
Laatst gewijzigd door Ramses1 op do 02 feb 2012, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Kizmoo schreef: Er komt weer LAMA via Jolanda zie deze link http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 227.0.html

Bij voldoende animo ben ik weer bereid om te rijden

WIE O WIE doen er weer mee???????????????
Hi Kizmoo,

Ik woon dan niet in Noord Holland maar in Flevoland....Maar zou ik wel wat met jullie lijntje mee kunnen laten liften en het dan bij iemand (kijktsaskia37heelliefaan) in Hoorn kunnen oppikken?

Dan zou ik ik wel graag 10 kilo lama willen hebben.

Groetjes Nicole
Laatst gewijzigd door El budha op vr 03 feb 2012, 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben ook geïnteresseerd hoor...(Sue moet echt dooreten kan ik weer stouwen....)
lama 1x5
hert 2x5
lamsstaart
lamsribben (als ze inderdaad door de snoeischaar test komen)

@Coby ik wil lama wel met je delen, ieder 5 kilo, ik heb nog 5 kilo in de vriezer bij mijn schoonouders :biggrin2: maar je weet nooit wanneer er weer komt dus een voorraadje is nooit weg haha
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door