Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door zhiva
Welkom Sammiej!

onlangs bij DoggyBites.nl een lading snacks gehaald.
Even reclame maken : HEEEEEEEL goed door de hondjes bevallen! Dus voor de friezen in de buurt van L'warden (en per post natuurlijk wel verder) ECHT een aanrader  ;)
Door Kaatje88
Iemand uit Friesland die iets bij SW wil bestellen? Zie topic Swifterband. Ik wil graag mee bestellen maar hoef niet heel veel, dus als mijn vlees mee kan rijden met iemand anders (Tegen vergoeding uiteraard) dan hoor ik dat graag!
Door Sno
Kaela schreef: Nee, voor dit lijntje op deze afstand geen belangstelling. Voor die prijzen en producten bestel ik het net zo gemakkelijk bij een leverancier.
Welke leverancier? Misschien kan ik daar dan ook eens kijken.
Door Kaela
Sno schreef: Welke leverancier? Misschien kan ik daar dan ook eens kijken.
Normaal gesproken bestel ik 1 keer in de 2 a 3 maanden bij degomeat een (bijna) compleet menu. De prijzen die daar gelden verschillen niet veel van het genoemde lijntje en dan wordt het diepgevroren voor de deur afgeleverd.
Als iets echt goedkoper is en niet te ver rijden, wil ik wel eens aan een lijntje mee doen. Maar voor 10 cent de kilo voordeel ga ik niet zo ver, dan ben ik dat aan benzinekosten al weer kwijt.
Door Sammiej1989
Opzicht ben ik wel geïnteresseerd in 5 kg spiervlees alleen weet ik nog niet of mijn katjes dit wel lusten. Maar als ze het niet lusten kan ik het denk ik hier wel weer kwijt?

Ik heb zelf alleen een fiets, moeten we dan ergens in Leeuwarden afspreken? (woon zelf in Heechterp)

En ik denk dat ik dan in dat andere topic aan moet geven dat ik 5kg wil toch?

(snap nog niet precies hoe het werkt haha :-[
Door Kaela
Ja, als je wilt bestellen moet je dat in het andere topic aangeven en dan melden dat ik het voor je mee neem.

Mochten je katten het niet lusten, dan wil ik het wel weer van je over nemen. Of ik dat heel snel kan doen ligt een beetje aan de vriezerruimte, maar daar komen we wel uit.
Door Kaela
Sammiej1989 schreef: Ahaaa dat is super! Ben jij dan ook die mevrouw die met de papegaai (Charlie) voor op de fiets fietst? Dan hebben wij jou wel is gezien!
Nee, dat ben ik niet. Mijn vogels kunnen vliegen en neem ik dus niet los mee naar buiten. We hebben direct aan de kamer waar ze wonen een buitenvoliere gebouwd waar ze met mooi weer in kunnen. En ze zijn tam en mogen dus los in huis, maar mee wandelen ofzo doe ik niet.
Door Kaatje88
Hoi!

Ik vraag me af of er nog meer mensen uit Friesland (of omgeving) zijn die hun hond of kat laten titeren. Ik wil dit graag bij Ace laten doen i.v.m. zijn mijtenallergie. Mijn eigen d.a. biedt dit wel aan, maar vraagt hier zo'n 200 euro voor.

Ik heb gelezen over titerparties, ik vermoed dat dit een bijeenkomst is waar meerdere honden getiterd kunnen worden. Ik vraag mij af of hier bij jullie iets over bekend is. Of het jullie wat lijkt om hier aan mee te doen, of nog mooier of iemand een da heeft die wel voor een redelijk tarief titert?

Reactie mag ook per pb.

Groetjes!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door