onlangs bij DoggyBites.nl een lading snacks gehaald.
Even reclame maken : HEEEEEEEL goed door de hondjes bevallen! Dus voor de friezen in de buurt van L'warden (en per post natuurlijk wel verder) ECHT een aanrader

Moderator: Charlie Angel
Kaela schreef: Nee, voor dit lijntje op deze afstand geen belangstelling. Voor die prijzen en producten bestel ik het net zo gemakkelijk bij een leverancier.Welke leverancier? Misschien kan ik daar dan ook eens kijken.
Sno schreef: Welke leverancier? Misschien kan ik daar dan ook eens kijken.Normaal gesproken bestel ik 1 keer in de 2 a 3 maanden bij degomeat een (bijna) compleet menu. De prijzen die daar gelden verschillen niet veel van het genoemde lijntje en dan wordt het diepgevroren voor de deur afgeleverd.
Sammiej1989 schreef: Ahaaa dat is super! Ben jij dan ook die mevrouw die met de papegaai (Charlie) voor op de fiets fietst? Dan hebben wij jou wel is gezien!Nee, dat ben ik niet. Mijn vogels kunnen vliegen en neem ik dus niet los mee naar buiten. We hebben direct aan de kamer waar ze wonen een buitenvoliere gebouwd waar ze met mooi weer in kunnen. En ze zijn tam en mogen dus los in huis, maar mee wandelen ofzo doe ik niet.