Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door ulla
renate1982 schreef: Weet iemand toevallig nog een adres wat in Drenthe bezorgd en waar je geen grote hoeveelheden hoeft af te nemen :-\ (kvv mag ook).
Caroba weet ik en gelukkigdier...
Waarom bestel je daar dan niet?
Door renate1982
Omdat ik gewoon benieuwd was naar andere bedrijven en andere producten ::)
Caroba heeft haar assortiment sowieso al aardig uitgedund en bij gelukkigdier komen er ook weer 5,50 euro bezorgkosten bij ;)
Door ulla
Oke, ik ga binnenkort bij versvoer bestellen, deze week of uiterlijk volgende week.
Je zal het dan in Erica op moeten halen.
Ik bestel daar voldoende om geen bezorgkosten te betalen. ;)

Ik weet niet hoe dringend je om spul zit.
Door saiko
Is er nog iemand die wat soorten spiervlees beschikbaar heeft? Op korte termijn? 15 dec. Krijg ik weer wat geleverd, maar ga het niet redden tot die tijd :-[

Of die binnenkort gaat bestellen zodat ik mee kan bestellen?

Ik heb een loge en mijn honden moeten iets meer eten(ze worden te mager)
Ik ben op zoek naar lam,geit of andere diersoorten(paard en rund heb ik nog voldoende)
Ongeveer 30 kilo
Hoor het graag
Door ditte1988
Hallo Allemaal,

Ik heb momenteel 10 ganzen en 4 eenden in de aanbieding.

Heeft iemand belang bij een aantal? Gans €2 en eend €1
Ze hebben hun jasje nog aan, alleen de filets zijn eruit gehaald door de jager.

Op te halen in Emmen
Door chery
Omdat ik nog maar 1 hondje heb, heb ik nog wat in de vriezer liggen. Het gaat om bio kip karkassen en spiervlees wild. Ik weet niet hoeveel, maar wil het wel wegen als er iemand belangstelling heeft. Wil het evt. ook wel ruilen tegen KVV.....
Ik woon in Assen.
Door Larkin
Heb vandaag mooi paardenvlees binnen gekregen op dit moment nog een zak van 8.2 en 6.4 beschikbaar voor €3 de kilo
Onder voorbehoud volgende week ong 150 kilo beschikbaar. Wil eventueel wel een stuk richting Drenthe rijden verzamelpunt tegen onkosten vergoeding maar dan wel voor min 50 kilo.......
Door Atina
Ik zou graag van jullie horen waar ik in de buurt van Beilen voordelig kvv kan kopen.
Heeft iemand hier informatie over, ik vind het best een klus om het uit te vogelen.
Als er iemand is die in de buurt woont die Barft, ik zou graag langs komen om hier in de praktijk wat over te horen en zien?
Combineren met een wandeling is misschien ook leuk............
Door chery
@ atina: ollybeausteffy van dit forum verkoopt volgens mij ook kvv, zij zit vlgs. mij in eursinge{bij dwingeloo}
@flatcoat4ever: ja hoor de karkassen zijn er nog. Het wild is een mix van van alles, mooi spul, heb het wel in kleinere porties verpakt{kleine hondjes....}
Door stephaniexs
Is er belangstelling om met meerdere mensen te bestellen bij lupa-diervoeding.nl?
Minimale afname voor gratis bezorging in drenthe is 200 euro.
Ik woon in Emmen!
Bij interesse maak ik een topic aan!
Door stephaniexs
Hoop dat iemand me kan helpen!

Ben op zoek naar hartblokjes, kan het nergens in de buurt kopen.
Vroeger was het verkrijgbaar bij meerdere supermarkten.
Weet een van jullie waar ik hartblokjes kan krijgen in de buurt van Emmen?
Is voor mijn kat dus niet van die enorme brokken  ;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door