Inge en Bono schreef:JaAls ik na de bestelling die as. dinsdag komt nog ruimte over heb ga ik denk ik nog wat bij bestellen.. mag dat dan naar jou? Ik weet het dinsdag pas zeker.. en anders een volgende keer.. als Roosj weer een topic heeft.

Moderator: Charlie Angel
Inge en Bono schreef:JaAls ik na de bestelling die as. dinsdag komt nog ruimte over heb ga ik denk ik nog wat bij bestellen.. mag dat dan naar jou? Ik weet het dinsdag pas zeker.. en anders een volgende keer.. als Roosj weer een topic heeft.
Aquillo schreef:Als ik na de bestelling die as. dinsdag komt nog ruimte over heb ga ik denk ik nog wat bij bestellen.. mag dat dan naar jou? Ik weet het dinsdag pas zeker.. en anders een volgende keer.. als Roosj weer een topic heeft.Geen probleem uiteraard![]()
cocheta schreef:HalloIk wil de konijnenoren met je delen
Is er iemand die misschien met mij een doos konijnen oren willen dellen van Floris24
Het is 10kg voor 19,... euro het kom dan de 18de november
Ik woon zelf op vreewijk rotterdamzuid
Gr Cocheta
ry1963 schreef:weinig reaktie hier, wellicht een nieuw topic starten, door iemand die iig wekelijks kan bijwerken.......ik zou het wel willen....maar heb daar de computerkennis niet voorje kunt het verzoek misschien ook aan de topicstarter doen via een pb? kijken of die er nog tijd voor heeft?