Moderator: Charlie Angel
PollekeD schreef: Ik vroeg me hetzelfde al af, ik ga na de vakantie beginnen, en heb wel interesse. Bij mij in de buurt zit abbatoir Noord Holland bv, misschien kan ik daar mijn bijdrage bij leveren. (http://bobbakkervleesverwerking.nl/producten/)Ik dacht dat bobbakker gestopt was met barf te leveren??
pike schreef: Ik dacht dat bobbakker gestopt was met barf te leveren??O, weet ik niet. Ik heb tot nu toe alleen maar een lijst opties, en wilde hen benaderen om te vragen. Maar raar, verkoop is toch verkoop. Wie wil er nou geen geld verdienen aan restanten.
PollekeD schreef: O, weet ik niet. Ik heb tot nu toe alleen maar een lijst opties, en wilde hen benaderen om te vragen. Maar raar, verkoop is toch verkoop. Wie wil er nou geen geld verdienen aan restanten.persoonlijk niet hele goede ervaringen met hem kwa afspraken nakomen. Kwaliteit van het vlees weet ik niet, dat heb ik nog niet van hem gehad, maar wel zelf dieren aan hem geleverd voor de slacht.
Flamingo schreef: persoonlijk niet hele goede ervaringen met hem kwa afspraken nakomen. Kwaliteit van het vlees weet ik niet, dat heb ik nog niet van hem gehad, maar wel zelf dieren aan hem geleverd voor de slacht.Mmm, jammer. Ik had hier op forum ook al wat adressen gevonden, misschien daar eerst mee beginnen.
yara2013 schreef: Het meeste vlees haal ik via floris24 van het forum. Of gunshies in Beverwijk.Ik ben net begonnen en krijg de kipkarkas gratis van de poelier zoveel als ik wil, verder verwen ik mn hond teveel denk ik met veel te duur vlees dus ben op zoek naar ideeën en goedkope leveranciers.
Nu zit mijn vriezer nog aardig vol, maar waar bestellen jullie normaal popelootje en polleke d?
Want in de toekomst zou ik best mee willen doen met een groepsbestelling afhankelijk van het aanbod.
Roosj schreef: Ik doe ook hoofdzakelijk Gunshies en Floris.Haha dat rommelige herken ik idd wel.
Gunshies is wel erg rommelig qua bestellen en ophalen, maar je moet toch ietsIk vind die man heel nors.
Bob had zeer goede producten, maar afspraken maken was lastig en vaak kreeg ik nog niet eens de helft van mijn bestelling.
Inmiddels levert Bob alleen nog aan 1 grote opkoop organisatie. Welke weet ik niet.
yara2013 schreef: Het meeste vlees haal ik via floris24 van het forum. Of gunshies in Beverwijk.Yara, ik moet nog beginnen, ga ik na de vakantie doen. Ik zou eerst kvv kopen, en waarschijnlijk ga ik dat ook wel doen totdat ik alles op de rit heb. Ik ben me nu aan het inlezen mbt alles wat ik over barf kan vinden. Ik heb een vleesmolen, daar moet ik nog schijf en messen bij bestellen. En ik ben me aan het verdiepen in waar ik mijn vlees vandaan kan gaan halen als ik straks maandelijks inkopen moet gaan doen. Ik voel er ook niet zo heel veel voor om iedere maand 5 verschillende adressen langs te moeten om mijn vlees te verzamelen. En buiten dat let ik ook op de centen, uiteraard staat kwaliteit op de eerste plaats, maar ik kan iedere cent maar 1 keer uit geven (net als iedereen)(en ik wil zo graag nog 2 goede messen, en een goede snijmachine.
Nu zit mijn vriezer nog aardig vol, maar waar bestellen jullie normaal popelootje en polleke d?
Want in de toekomst zou ik best mee willen doen met een groepsbestelling afhankelijk van het aanbod.
PollekeD schreef: Yara, ik moet nog beginnen, ga ik na de vakantie doen. Ik zou eerst kvv kopen, en waarschijnlijk ga ik dat ook wel doen totdat ik alles op de rit heb. Ik ben me nu aan het inlezen mbt alles wat ik over barf kan vinden. Ik heb een vleesmolen, daar moet ik nog schijf en messen bij bestellen. En ik ben me aan het verdiepen in waar ik mijn vlees vandaan kan gaan halen als ik straks maandelijks inkopen moet gaan doen. Ik voel er ook niet zo heel veel voor om iedere maand 5 verschillende adressen langs te moeten om mijn vlees te verzamelen. En buiten dat let ik ook op de centen, uiteraard staat kwaliteit op de eerste plaats, maar ik kan iedere cent maar 1 keer uit geven (net als iedereen)(en ik wil zo graag nog 2 goede messen, en een goede snijmachine.Beetje late reactie, was blijkbaar niet geabonneerd op dit topic .
Maar hoe dan ook, als ik me helemaal verdiept heb in het barfen, en weet wat ik per maand aan vlees nodig heb, wil voeren, dan ga ik kiezen waar ik het vandaan haal. En oja, ik moet ook nog beginnen met bot-gewenning. Ook pas na de vakantie, want dan krijgen ze de brokken die ik nog heb liggen. Of ik moet in Noorwegen gaan jagen.....