Ganzen topic
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 368.0.html
Duiven topic
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 145.0.html
Moderator: Charlie Angel
Simone V schreef: hoi, ik zou best graag 1x eens een houtduif willen uitproberen, ook al lusten de meeste honden het niet. Ben toch benieuwd. Krijg ik dan een hele duif met of zonder veren? En wat kan je van gans bestellen, ook een hele, of spiervlees bijv?
johanna25 schreef: Van de gans heb ik bijna alles op voorraad alleen de zwemvoetjes en losse nekken zijn uitverkocht.Kan ik dan 1 kilo filets bestellen?
De lobschnitt oftewel spiermaag was ook op maar mijn collega jager had gelukkig nog een paar kilo en dat ligt nu bij mij, het is gespoelde spiermaag een prachtig stuk spiervlees.
Ik hoop vanmiddag wat foto's te maken en op BP te zetten
Ik heb op voorraad spiermaag lever mooi bevleesde bouten karkas met bevleesde nek en kop eraan zonder veren en ingewanden en borstfilets.
De filets zijn van deze maand geschoten ganzen
prijzen staan in het topic hierover.
met vriendelijke groet
Bob
Simone V schreef: Kan ik dan 1 kilo filets bestellen?Ja hoor kan mee, tot nu toe past alles nog in de koffer bak dus plek zat
@ lachnat, wil jij die ook voor mij meenemen? Wanneer ga je eigenlijk?
lachnat schreef: Ik betaal Bob gewoon contant en schiet voor iedereen voor dan mogen jullie het weer contant aan mij betalen bij het ophalen.ik stuur je even een pb!
Mag ook per bank overschrijven als jullie dat liever hebben, stuur dan maar een pbtje
@Simone, vrijdag kan maar ik moet om 15:00 werken en ik zal tussendoor even naar Miranda moeten voor mijn nijntjes
Zaterdag ben ik de hele dag thuis aan het portioneren dus dan kan er ook gehaald worden.
Het lijstje
Simone V
- 1 duif €2
- 1 kg filets €4,50
= €6,50
Khari
- 1 duif €2
- 1 kg snijdsels €3,50
= €5,50
Yvonne K
- 2x Nek/kop/aan het karkas.zonder veren €3,90
= €3,90
Ik schiet dus voor omdat het ten eerste kort termijn is, ten tweede kleine prijsjes en ten derde wat niet betaald is of word opgehaald word hier wel opgegeten![]()