Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door johanna25
Simone V schreef: hoi, ik zou best graag 1x eens een houtduif willen uitproberen, ook al lusten de meeste honden het niet. Ben toch benieuwd. Krijg ik dan een hele duif met of zonder veren? En wat kan je van gans bestellen, ook een hele, of spiervlees bijv?

alles kan
Laatst gewijzigd door johanna25 op zo 12 aug 2012, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Simone V
johanna25 schreef: Van de gans heb ik bijna alles op voorraad alleen de zwemvoetjes en losse nekken zijn uitverkocht.
De lobschnitt oftewel spiermaag was ook op maar mijn collega jager had gelukkig nog een paar kilo en dat ligt nu bij mij, het is gespoelde spiermaag een prachtig stuk spiervlees.
Ik hoop vanmiddag wat foto's te maken en op BP te zetten
Ik heb op voorraad spiermaag lever mooi bevleesde bouten karkas met bevleesde nek en kop eraan zonder veren en ingewanden en borstfilets.
De filets zijn van deze maand geschoten ganzen
prijzen staan in het topic hierover.

met vriendelijke groet

Bob
Kan ik dan 1 kilo filets bestellen?
@ lachnat, wil jij die ook voor mij meenemen? Wanneer ga je eigenlijk?
Door lachnat
Simone V schreef: Kan ik dan 1 kilo filets bestellen?
@ lachnat, wil jij die ook voor mij meenemen? Wanneer ga je eigenlijk?
Ja hoor kan mee, tot nu toe past alles nog in de koffer bak dus plek zat ;D
Ik ga donderdag ochtend maar kan het wel in mijn vriezer bewaren.
Ik moet minstens 35kilo ruimte hebben in de vriezer dus dat is geen enkel probleem.
Door Simone V
Bob, moet ik jou per bank of contant betalen of hoe gaat dit? ik heb alweer spontaan iets geroepen maar weet niks SORRY :-\
Chantal, wanneer kan ik het bij jou ophalen? Ergens op vrijdag??
Door lachnat
Ik betaal Bob gewoon contant en schiet voor iedereen voor dan mogen jullie het weer contant aan mij betalen bij het ophalen.
Mag ook per bank overschrijven als jullie dat liever hebben, stuur dan maar een pbtje ;)

@Simone, vrijdag kan maar ik moet om 15:00 werken en ik zal tussendoor even naar Miranda moeten voor mijn nijntjes  :biggrin2:
Zaterdag ben ik de hele dag thuis aan het portioneren dus dan kan er ook gehaald worden.

Het lijstje
Simone V
- 1 duif €2
- 1 kg filets €4,50
= €6,50

Khari
- 1 duif €2
- 1 kg snijdsels €3,50
= €5,50

Yvonne K
- 2x Nek/kop/aan het karkas.zonder veren €3,90
= €3,90

Ik schiet dus voor omdat het ten eerste kort termijn is, ten tweede kleine prijsjes en ten derde wat niet betaald is of word opgehaald word hier wel opgegeten  ;D
Door Yvonne K
lachnat schreef: Ik betaal Bob gewoon contant en schiet voor iedereen voor dan mogen jullie het weer contant aan mij betalen bij het ophalen.
Mag ook per bank overschrijven als jullie dat liever hebben, stuur dan maar een pbtje ;)

@Simone, vrijdag kan maar ik moet om 15:00 werken en ik zal tussendoor even naar Miranda moeten voor mijn nijntjes :biggrin2:
Zaterdag ben ik de hele dag thuis aan het portioneren dus dan kan er ook gehaald worden.

Het lijstje
Simone V
- 1 duif €2
- 1 kg filets €4,50
= €6,50

Khari
- 1 duif €2
- 1 kg snijdsels €3,50
= €5,50

Yvonne K
- 2x Nek/kop/aan het karkas.zonder veren €3,90
= €3,90

Ik schiet dus voor omdat het ten eerste kort termijn is, ten tweede kleine prijsjes en ten derde wat niet betaald is of word opgehaald word hier wel opgegeten ;D
ik stuur je even een pb!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door