Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Senta schreef: Vond jij het ook een echte eye opener? Ik was heel sceptisch de eerste lezing, ik kon mij gewoon niet voorstellen wat er zo mis was met het voeren van brok. Toen ik naar die twee avonden was geweest kon ik voor mijn gevoel helaas niet meer terug.....
Nou toen ik er naar toe ging was ik al met vers bezig, ik wilde er alleen wat meer over weten, en vond het best interresant.
Ik stuur je even een PB.
Mijn buren vonden het verschrikkelijk interessant, maar ze kwamen al regelmatig kijken als Donna weer eens een bepaald karkas te eten kreeg, vol verwondering kijkend hoe ze dat keurig weg werkte. EN natuurlijk ontzettend veel vragen, of dat geen kwaad kan die botten, ze moesten daar erg aan wennen.

Maar ik merkte wel aan ze dat ze oprecht geïnteresseerd waren, ze vroegen zelfs waar ik bestelde.
Omdat ze dus een hond hebben die darmproblemen heeft (Echt hele ernstige) stonden ze open voor een ander alternatief, ik heb ze ook aangeraden eens op concult te gaan en het niet op eigen houtje te gaan doen, maar onder zijn begeleiding.  En dat zien ze steeds meer zitten, echt heel leuk :)
Ik hoop gewoon dat het wat voor haar hond kan betekenen, en voor de andere hond. Stiekem weet ik dat eigenlijk al, maar dat moeten ze helemaal zelf aanvaarden.
Ik sta al maanden te popelen maar respecteer altijd iemands keus.

Marjan ik heb je een PBtje terug gestuurd.
nou en of dat we nog barfen hier....er komt van alles binnen komende maanden en ik ga de noodvriesruimte aanspreken want ben bang dat t allemaal niet gaat passen.... :biggrin2: :-[ mn eigen 1,5 la inhoud bij de buren in de vriezer en een deel barf bij vriendin verderop in 1 la die ze nog leeg heeft. en misschien wel een reservevriezer bij een boer in de schuur plaatsen. meneertje hier eet wel een kg per dag dus gaat hard. en hou niet van bijna op.... :biggrin2:
hier wordt ook nog gebarft hoor, ben een tijdje niet op barfplaats geweest, volgende week al slagerij west, ik dacht pas in februari ? ik schrok al het is in februari, ik zit nog aardig vol nu..

ik had in december konijnenvlees/koppen en karkas uit belgie en nadat ik alles in porties had verpakt, kregen ze hun eerste maaltje konijn, met lange tanden  >:(, zelfs onze veelvraat liet het liever staan, wat had ik er de balen van zeg, maargoed ik heb wel mijn eigen methode, dan slaan we gewoon een dag over en honger maakt rauwe bonen zoet, nu zijn ze gewend en eergisteren ging het er weer prima in... nooit gedacht dat ze konijn niet zo smakelijk vonden, schijnbaar niet gewend...maar nu gaat het goed, vanavond weer zalmkop
Laatst gewijzigd door boris2009 op vr 13 jan 2012, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Jahoor we barfen vrolijk verder.
We zijn inmiddels verhuisd (naar Sintmaartensvlotbrug) en dat gaat allemaal erg goed.
We hebben na het overlijden van onze jonge herder (3,5 jaar) weer een nieuwe Barfer http://www.aussierescuefund.nl/home1.htm gaat om Ozzie.
Een pracht van een Aussie en het gaat supergoed, we kunnen dus weer met 2 jonge honden op stap en de 3 oudjes hun eigen rondje.

Ozzie heet hier Fonzie en vind alles wat ie gekregen heeft heerlijk en knaagt met gemak een haaskarkas weg (en eend en nekken en ribben)
Volgend weekend komt er weer een hoop binnen, dus de vriezers gaan weer vol.
Dan kijken wat de ruimte weer kan zijn in februari.........
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door