Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door El budha
Lonaa schreef: Gebruik je hem wel? :P
Jaaaa :D, vind het een super wasstraat! Moet er alleen echt weer binnenkort heen, meteen maar even combineren met een vleestripje ::)
Door Lonaa
El budha schreef: Jaaaa :D, vind het een super wasstraat! Moet er alleen echt weer binnenkort heen, meteen maar even combineren met een vleestripje ::)
Goh, wat vervelend. ::)

Flostouw wordt hier nog steeds in dank afgenomen, trouwens.
Door Xerox
Alvast een voorzichtige peiling: Ik heb hier 15 kg jonge (mijn beginnende barf Boxer krijgt ze goed weg en ze zijn met de handen te breken) geitenribben liggen en ca. 9 kg geitenvlees. Het spul komt van SW. Mijn lief lijkt er allergisch op te zijn en ik ga het van de week nog wel een keer proberen, maar anders kan ik er hier dus niks mee.

Iemand die evt. interesse heeft? Voor de ribben heb ik 1,50/kg betaald en voor de snippers 2,25/kg.
Door Xerox
Ik had niet gedacht dat er zo veel interesse zou zijn  :o Ben even in overleg met signmodel want ik vind het in principe geen probleem de kg's te verdelen. Maar signmodel gaf direct aan alles over te willen nemen, dus in dat geval moet ik de rest teleurstellen. Mocht het toch anders worden, dan horen jullie van me!
Door Anthraciet
Nee hoor, Signmodel was gewoon het eerst en als zij alles wil hebben, krijgt ze gewoon alles, geen probleem! :-*

Er komt vast nog wel een keer ribbetjes langs in een ander topic, de beestjes komen niks te kort ;) :D
Door Anthraciet
Als iemand in de buurt binnenkort aan spiervlees kan komen en mij mee wil laten doen, hou ik me van harte aanbevolen :-*

Ik zit op het moment erg krap in het spiervlees en zou het liefst hert, kalkoen, geit, schaap of rundvlees willen, maar geen kopvlees, want dat eten mijn verwende mormels weer niet :biggrin2:
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door