Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Hope
Nou met de handleiding er bij moet het gaan lukken, toch?  :biggrin2:
Ik sta overigens nog niet op de lijst. Ik woon in Tilburg en ga dit topic toch maar eens een stuk beter in de gaten houden!
Door Suzanne
Wie bestelt er in het topic van Daantje de kipproducten voor 18 augustus en heeft een "lijntje" naar eindhoven of andere plaats dichtbij of in Brabant?
Ik wil evt meedoen maar niet voor grote hoeveelheden en wellicht kunnen we delen?

Suzanne
Door Suzanne
Ik zoek iemand om 10 kg kipstaartjes mee te delen die 18 aug naar Eindhoven kunnen komen.
Ik wil zelf graag een kg of 5 maar dat geheel in overleg.

Iemand die wil delen?

Voor de goede orde; ik heb nog niets besteld; wil eerst iemand zoeken om te delen.
Wie ze dan in eindhoven ophaalt en met mij deelt of dat ik ze daar ophaal en met iemand deel vind ik dan weer voor later zorg.

Suzanne
Door orinake
leni schreef: ;D

Ik heb niks besteld,zo te zien neemt Tamara mee naar Eindhoven?
Jeps :)

die dag vervoer ik zowiso:
Konijn (ikzelf)
kip (daantje)
en nog heel wat producten van Nienkev

Wie doet er nog mee :p LOL
Door Sweet Dutchess
Suzanne schreef: Ik zoek iemand om 10 kg kipstaartjes mee te delen die 18 aug naar Eindhoven kunnen komen.
Ik wil zelf graag een kg of 5 maar dat geheel in overleg.

Iemand die wil delen?

Voor de goede orde; ik heb nog niets besteld; wil eerst iemand zoeken om te delen.
Wie ze dan in eindhoven ophaalt en met mij deelt of dat ik ze daar ophaal en met iemand deel vind ik dan weer voor later zorg.

Suzanne
Ik ben nog aan het denken of ik iets wil bestellen.
die kipstaartjes leken me ook wel wat om te drogen ,maar om nou idd 10 kilo te nemen voor te proberen vind ik ook weer zoiets.
Ik wil anders best wel met je delen.
Komt het vers of bevroren dat je weet?
Als het vers komt kunnen we bij v/d valk ( of waar het deze keer dan komt) meteen delen , anders zou het eerst even mee moeten en daarna als het ontdooit is delen.
Door Suzanne
Sweet Dutchess schreef: Ik ben nog aan het denken of ik iets wil bestellen.
die kipstaartjes leken me ook wel wat om te drogen ,maar om nou idd 10 kilo te nemen voor te proberen vind ik ook weer zoiets.
Ik wil anders best wel met je delen.
Komt het vers of bevroren dat je weet?
Als het vers komt kunnen we bij v/d valk ( of waar het deze keer dan komt) meteen delen , anders zou het eerst even mee moeten en daarna als het ontdooit is delen.
Deal; het komt bevroren; we pakken 'm prive even op ;-)

Suzanne
Door Suzanne
job schreef: ??? was een serieuze tip.
Ja, snap ik. Ik werd er al door iemand op gewezen ;-(
voor mij is de smiley de overtreffende trap van grinnekend/blij dus geen boze bedoelingen aan deze kant.

Sorry voor het misverstand!!

Suzanne
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door