Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

petramarcel schreef: Ok wat bestel je daar dan?? Ik draai nog niet zolang mee.......
Groepsbestelling bij Lupa :) Doe ik inmiddels al weer anderhalf jaar en dat bevalt prima.
Daarvoor veel gesjopt, met name Herby wat een drama was dat dat heb ik in de laatste anderhalf jaar niet gezien.
O eigenlijk van alles, iig kan ik bij Lupa een compleet menu samenstellen dus ben ik in een keer klaar.
DUs ja wat bestel ik...Konijn, paard, fazant, eend, konijn, rund, lam, geit, hert, kangaroo,  haas, kalkoen strotten, lever, nier, hart, pens, ribben, knars, slokdarm eigenlijk teveel om op te noemen.

Bordie dat is denk ik meteen een antwoord op je vraag die je per PB aan mij stelde? :)
Ik bestel dus eens in de 8 weken bij Lupa en dan wordt het voor veel mensen hier afgeleverd (vorige keer ruim 1000 euro). Ook heb ik wel eens wat uit de verzamelplaats (meestal samen met Mila10) en als dat teveel voor mij alleen is dan deel ik dat weer met de rest die hier ook bestellen. Ook heb ik vaak een behoorlijke voorraad, is handig als er iemand te weinig heeft.... Ik heb inmiddels 7 vriezers staan, dus daar gaat een hoop in!!!! Oja, ik ben dus Lisette!!!
Metaldog schreef: Ik bestel dus eens in de 8 weken bij Lupa en dan wordt het voor veel mensen hier afgeleverd (vorige keer ruim 1000 euro). Ook heb ik wel eens wat uit de verzamelplaats (meestal samen met Mila10) en als dat teveel voor mij alleen is dan deel ik dat weer met de rest die hier ook bestellen. Ook heb ik vaak een behoorlijke voorraad, is handig als er iemand te weinig heeft.... Ik heb inmiddels 7 vriezers staan, dus daar gaat een hoop in!!!! Oja, ik ben dus Lisette!!!
7 vriezers :o :o
Dat is wel heel fijn :biggrin2:
Zo ben gisteren met buren en mn vriend naar de lezing bij Any Animal geweest, was geslaagd :biggrin2:

Ik kende het verhaal al, maar mijn buren met een hond die chronische darm ontsteking heeft was het nog allemaal nieuw, en zij waren zeer geïnteresseerd. Was voor mij ook weer even goed om te weten waarom ik ook al weer ooit voor BARF heb gekozen. Inmiddels al weer ruim anderhalf jaar geleden, ook aan het denken gezet door een Vlees info avond toentertijd.
Vond jij het ook een echte eye opener? Ik was heel sceptisch de eerste lezing, ik kon mij gewoon niet voorstellen wat er zo mis was met het voeren van brok. Toen ik naar die twee avonden was geweest kon ik voor mijn gevoel helaas niet meer terug.....
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door