Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Roosj
José S schreef: 1kg oortjes, grapjurk... Zo'n blok te lijf is niet grappig haha!
Maar ik heb daar nog zo'n 550 stuks van in de vriezer, had ze per 50 verpakt.
Kan nog wel wat missen.

De Guanaco heb ik wel interesse in om te bestellen en wil dan best delen.
Maar hart en lever heb ik niet nodig, kan je daar niet mee helpen.
Daarom slacht ik ook niet zelf ;)

Ik weet niet of mijn hond ze lust en of ze er niet allergisch voor is, dus vandaar dat ik niet te veel wil ;) Maar ik heb geen idee hoeveel zo'n oortje weegt ;)

Lama delen is goed. Ik pb je even voor je woonplaats ;)
Door Ginger
Hoi Allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen hier.

Mijn naam is Joline en kom uit Heemskerk.
Ik heb een Stafford Bull Terrier teef van 13,5 jaar genaamd Ginger, die gewoon kvv eet bij gebrek aan tanden ;D
En over een paar weekjes komt er een Shiloh Shepherd pup bij!
Aangezien dat ook flink gaat (vr)eten :biggrin2: lees ik hier ook even mee, pupsel zal in het begin kvv eten en later parttime erbij gaan barfen.
Dus dan is het wel handig af en toe mee te bestellen.
Ben nog aan het twijfelen voor een droger, aangezien de andere hier in huis vast commentaar gaan leveren op de geur.

Groetjes Joline
Door Roosj
Ginger schreef: Hoi Allemaal,

Ik heb een Stafford Bull Terrier teef van 13,5 jaar genaamd Ginger, die gewoon kvv eet bij gebrek aan tanden ;D
Aangezien dat ook flink gaat (vr)eten :biggrin2: lees ik hier ook even mee, pupsel zal in het begin kvv eten en later parttime erbij gaan barfen.
Ben nog aan het twijfelen voor een droger, aangezien de andere hier in huis vast commentaar gaan leveren op de geur.

Groetjes Joline
Welkom bekende ;)

Ik zelf heb de Stockli en vind het een geweldig ding. Tot nu toe alleen nog maar konijnen spul (groenten, kruiden en planten) mee gedroogd en dat rook wel heeeeel lekker ;)
Door Ramses1
Hoi en Welkom!

Leuk zeg een Shiloh Shepherd!

Wat de droger bertreft: niet twijfelen...gewoon doen de geur valt erg mee, (onder de afzuigkap in de keuken) zeker als je er geen stinkende dingen als pens of lever op legt maar gewoon spiervlees, hart, of kippennekjes. Dat ruikt gewoon naar vlees en stinkt nauwelijks.
Toch mooi als je je eigen gezonde beloninkjes kunt drogen.
Ik heb zelf ook een pup van nu 15 weken en reken maar dat er een hoop beloningsnoepjes doorheen gaan op een dag  :biggrin2:
Door Ginger
Afzuigkap heb ik niet  :( dus hij zal dan in de schuur komen te staan.
Die heb ik me toch al een beetje toe geeigend met m'n enorme vriezer ;D

Nog merken opties voor een droger? Vind het wel makkelijk als hij op meerdere temp. standen kan.
Door Roosj
Ginger schreef: Afzuigkap heb ik niet :( dus hij zal dan in de schuur komen te staan.

Nog merken opties voor een droger? Vind het wel makkelijk als hij op meerdere temp. standen kan.
Hihi, de stockli ;) Ik heb hem recent gekocht bij globetrotter.nl. Zit in Wieringerwaard.
Door Ramses1
Ginger schreef: Afzuigkap heb ik niet :( dus hij zal dan in de schuur komen te staan.

Ohhh, de schuur !!! Dan zeker DOEN!

Ik heb zelf een Bomman en ben er zeer tevreden over, erg goedkoop (+/- 30 euro) en de hete lucht komt er van bovenaf in en kan geen verstoppingen veroorzaken. Enige nadeel: de schalen zijn wat klein en er zit een gat in, maar je kunt er natuurlijk ook extra schalen bijkopen.
Door bordie
Ginger schreef: Hoi Allemaal,

Groetjes Joline
hoi Ginger
welkom hier
het is bijna niet te be-eten zoveel aanbod als er hier in nh is...
enne die droger gewoooooon kopen, werkt erg verslavend :biggrin2: :biggrin2: hier staat ie ook in de schuur en by mooi weer droog ik snachts. dan heb je geen gezeur v buren die de pens vinden stinken...
veel leesplezier.
groetjes bordie
Door mind_state
Ik wil ook wel graag op de lijst.

Woonplaats Wieringerwerf, maar ook mogelijk:

Den Helder (wonen me ouders)
Julianadorp (dichtbij me werk)
Breezand (kom ik wekelijks wel langs)
en na de vakantie ook weer Alkmaar (zit ik op school)

Ben geintresseerd in samenbestellen ivm verzendkosten. En als jullie adresjes weten bij mij id regio hoor ik dat natuurlijk ook graag.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door