Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door startouw
Zuiderlingen.....Dreumelaartjes  heeft een topic geopend  voor geitjes  :D  18 april , ze wil mits er genoeg ( 100 stuks )  zijn besteld best naar eindhoven of iet zuidelijker rijden.
Wie heeft interesse ???   
Door Jump
Ik heb in het betreffende topic al aangegeven dat ik wel verzamelpunt in Roermond wil zijn,
18 en 25 April kan ik iig niet.
Door Guardiano
Als startouw het tot spaubeek man krijgen wil ik mee bestellen!
Kan iemand me dat even bevestigen wanneer dit door gaat? alvast bedankt.
Ik wil dan 5 geitjes mee bestellen..
Door heicke
Ik wil ook wel 2 geitjes, ik begrijp dat er een topic wordt geopend voor Limburg zodra de datum bekend is. Ik wacht die even af en dan zal ik het daar bestellen.
Door ywa100
Ik ben net nieuw op dit forum en woon in Vaals, ik wil heel graag meebestellen met e.e.a.
Als het niet te onhandig is voor mensen of er zijn er genoeg hier in de omgeving, zou e.e.a. ook bij mij geleverd mogen worden?
Jullie moeten mij wel even helpen hoe het gaat ;D
Alvast bedankt.

Groetjes,
Yvonne
Door nova
ywa100 schreef: Ik ben net nieuw op dit forum en woon in Vaals, ik wil heel graag meebestellen met e.e.a.
Als het niet te onhandig is voor mensen of er zijn er genoeg hier in de omgeving, zou e.e.a. ook bij mij geleverd mogen worden?
Jullie moeten mij wel even helpen hoe het gaat ;D
Alvast bedankt.

Groetjes,
Yvonne
Welkom op BP :)

je kunt in deze topic:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,127368.0.html meebestellen
Geef aan wat en hoeveel kilo je hebben wil.
Je krijgt een week of 2 voordat de bestelling komt, een mail met het bedrag wat je betalen moet, en aan wie. Hier dus duidelijk de topic starter, ofwel TS, : Chouka
Zij betaald de leverancier op het moment dat bij haar het vlees geleverd wordt.
Ik ga ophalen in Lommel en neem mijn eigen bestelling mee naar Urmond, en ook de bestelling voor mensen die in t zuiden wonen, en die me erom vragen. Er wordt voor transport Lommel/Urmond wel een kleine bijdrage gevraagd in de brandstofkosten

en, mocht je belangstelling hebben, hier kun je geitjes meebestellen
: http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,127601.0.html
Ik doe die ronde niet mee ;)
Laatst gewijzigd door nova op za 07 mar 2015, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door