Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door perro-4
Hoi allemaal,
ik ga 8 juni rijden naar appeltern, rondje Job producten.
als er mensen zijn die wat willen laten meenemen door mij (en tess06) dan kan dat.
het is dan wel de bedoeling dat jullie het in de avond (denk ik) wel zelf in aalsmeer weer komen ophalen.
ik kan tot ruim 200 kilo gaan.
op dit moment zit ik op 75 kilo.

zelf bestellen in het 8 juni job topic, zelf betalen en aub mij een pbtje sturen zodat ik de hoeveelheid kilos in de gaten kan houden.

groetjes corina
Door Starfish
Hallo allemaal!

Even voorstellen.
Ik ben een nieuwe barfer. Mijn kat Koe is een zwart-witte Noorse boskat van 7 jaar. Ik heb inmiddels mijn buik een beetje vol van brokken (RC en orijen) en heb besloten dat Koe ook gaat barfen (en hopen dat het gaat bevallen ;D)

Nu zit in in de informatie-inwin-fase. Ondertussen wel wat uitprobeerseltjes gehaald zoals kippelevertjes, kuikens enz. om zo alvast wat alvast wat te laten proeven. De bodem van de zak brokjes is in zicht, dus ga even rondkijken wat de mogelijkheden zijn om een lekker barfmenu bijelkaar te krijgen.

Ik kom uit De Rijp (vlakbij purmerend) dus misschien kunnen we straks samen wat bestellen? Aangezien 1 kat geen grootverbruiker is bestel ik zo rond de 10-20 kg

had wat sites bekeken, Lupa heeft best een mooi aanbod ;) lotgering zit hier ook redelijk in de buurt, maar bestellen gaat per krat en ik wil graag een beetje afwisselen :biggrin2:
Door Roosj
Starfish schreef: Hallo allemaal!

Even voorstellen.
Ik ben een nieuwe barfer. Mijn kat Koe is een zwart-witte Noorse boskat van 7 jaar. Ik heb inmiddels mijn buik een beetje vol van brokken (RC en orijen) en heb besloten dat Koe ook gaat barfen (en hopen dat het gaat bevallen ;D)

Nu zit in in de informatie-inwin-fase. Ondertussen wel wat uitprobeerseltjes gehaald zoals kippelevertjes, kuikens enz. om zo alvast wat alvast wat te laten proeven. De bodem van de zak brokjes is in zicht, dus ga even rondkijken wat de mogelijkheden zijn om een lekker barfmenu bijelkaar te krijgen.

Ik kom uit De Rijp (vlakbij purmerend) dus misschien kunnen we straks samen wat bestellen? Aangezien 1 kat geen grootverbruiker is bestel ik zo rond de 10-20 kg

had wat sites bekeken, Lupa heeft best een mooi aanbod ;) lotgering zit hier ook redelijk in de buurt, maar bestellen gaat per krat en ik wil graag een beetje afwisselen :biggrin2:
Welkom.

Caroba.nl levert al vanaf 25 euro gratis.
thedoggybarn.nl is vanaf 60 euro gratis dacht ik.
Verder kun je op de site van kvv merken kijken of er niet iets in je buurt verkrijgbaar is.

Ook kun je in deze 'verzamelplaats' kijken of er mensen dingen te koop hebben of wat gaan bestellen.

Wel een tip van mijn kant met een alles-etende kat qua brokken, blikvoer en droge snoepjes: bestel niet te veel van alles, want voor je het weet moeten ze het niet... ;)

Succes!
Door bordie
Starfish schreef: Hallo allemaal!

Even voorstellen.

welkom op bp
Door Starfish
bedankt Roosj voor de tips  ;)
ik heb nu wat kleine beetjes en bijelkaar zit ik nu op 1,3 kg
het is de bedoeling dat er nog wat vlees bijkomt, div smaken van orgaan, vlees en karkas. Wil ook idd eerst even testen wat er in de smaak valt voor ik grote hoeveelheden bestel.  ;D

kippenvlees valt wel in de smaak, kuikens niet echt en kippenlever een beetje.

ik ga even een blik werpen op de sites
Door Marjo en Kiba
Hoi Allemaal,

Ik wilde mij even voorstellen in dit topic.

Mijn naam is Marjolein en Kiba is mijn oud duitse herder. Over ongeveer 2 maanden ga ik verhuizen van Arnhem naar IJmuiden. Kiba krijgt van mij altijd zelf gedroogde snacks maar ik heb nog niet echt een idee waar ik wat kan halen dus ik lees graag mee (zal ook even naar alle pagina's kijken er er uithalen wat handig is voor mij  ;) ).

Groetjes Marjolein en een poot van Kiba  :)
Door José S
Marjo en Kiba schreef: Hoi Allemaal,

Ik wilde mij even voorstellen in dit topic.

Mijn naam is Marjolein en Kiba is mijn oud duitse herder. Over ongeveer 2 maanden ga ik verhuizen van Arnhem naar IJmuiden. Kiba krijgt van mij altijd zelf gedroogde snacks maar ik heb nog niet echt een idee waar ik wat kan halen dus ik lees graag mee (zal ook even naar alle pagina's kijken er er uithalen wat handig is voor mij ;) ).

Groetjes Marjolein en een poot van Kiba :)
Hoi Marjo,

Het wijst zich vanzelf hier in het topic en op BP hoor, voor vragen kan je altijd hier terecht haha!
Heb nog wel wat hertenlong voor je als je dat autorek komt ophalen?? ;)

Groetjes, José en Rover :biggrin2:
Door Starfish
even een interessepeiling:

in het de Utrecht-groep wordt er gepeild of er interesse is in een bestelling bij versvoer (hondeneten.nl), ik heb een auto(tje) en kan het vanuit Utrecht naar De Rijp meenemen. Dus Als er mensen willen bestellen, laat het even weten.

50 euro is het franco bedrag
Door Marjo en Kiba
José S schreef: Hoi Marjo,

Het wijst zich vanzelf hier in het topic en op BP hoor, voor vragen kan je altijd hier terecht haha!
Heb nog wel wat hertenlong voor je als je dat autorek komt ophalen?? ;)

Groetjes, José en Rover :biggrin2:
Haha wat grappig dat ik jou hier ook al vind haha! je bent de 2e al :P Ik snuffel trouwens wel al iets langer rond op bp maar niet zo heel vaak :P Hertenlong is nog onbekend hier :o wil dat wel een keer proberen :biggrin2:
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door