Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Kaela
Ik niet. Dinsdag zit de vriezer hier weer vol. Ik heb niet zoveel aan lijntjes met maar 1 soort, daar heb ik niet genoeg vriezerruimte voor.
Door Larkin
Zaterdag 8 dec krijg ik een grote levering paardenvlees ook ribben en nekbotten met vlees alles €3 per kilo
Zakken van 5 en 10 kilo beschikbaar.
Af te halen in Schildwolde of bij voldoende besteld rij ik naar Drachten tegen vervoerskosten van €0,20 per kilo (min 70 kilo hoe meer hoe goedkoper uiteraard)
Door Kaela
In paardenvlees, zonder bot, heb ik wel interesse. En voor andere belangstellenden wil ik wel vanuit Leeuwarden naar Drachten rijden.

Lever je het vlees diepgevroren of in ontdooide toestand?
Door Larkin
Kaela schreef: In paardenvlees, zonder bot, heb ik wel interesse. En voor andere belangstellenden wil ik wel vanuit Leeuwarden naar Drachten rijden.

Lever je het vlees diepgevroren of in ontdooide toestand?
Ik wil het vers afleveren maar dit ligt eraan wanneer ik het binnen krijg. Op zijn vroegst zal dit dinsdag of woensdag zijn. Ik heb een 600liter vriezer tot mijn beschikking die nu leeg is

Paardenvlees zonder bot is volop aanwezig. Ik weet niet of je het topic van mij hebt gezien?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 093.0.html
Laatst gewijzigd door Larkin op za 01 dec 2012, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaela
Larkin schreef: Ik wil het vers afleveren maar dit ligt eraan wanneer ik het binnen krijg. Op zijn vroegst zal dit dinsdag of woensdag zijn. Ik heb een 600liter vriezer tot mijn beschikking die nu leeg is

Paardenvlees zonder bot is volop aanwezig. Ik weet niet of je het topic van mij hebt gezien?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 093.0.html
Ik heb nu in dat topic mijn bestelling geplaatst. Ik hoop dat er voldoende belangstelling voor Drachten is.
Door Kaela
Zhiva

Ik zie dat jij de 5 kilo bulk organen teveel vindt. Ik wil wel met je delen. 5 kilo is voor mij ook wat veel, maar 2 a 3 kilo per soort kan ik wel kwijt. Idee?
Door zhiva
Kaela,

idee is goed echter is 1 kilo van elk al meer dan voldoende voor mij. Ik heb echter nu een alternatief (kant en klaarmix van PP) gevonden en denk dat ik het daar maar bij houd :-[ Maar mocht je verder nog iets van Nienkev willen hebben? er is nog ruimte in de suki :)
Door Vorkje
Zhiva, heb je nog plek voor 30kg vlees voor mij? Voor de maart-bestelling?
En Akela, zullen wij dan vlees 'carpoolen' naar Leeuwarden?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door