Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door gorna
Mag ik vragen wat Lida's is?
Misschien een hele rare vraag :-[
Voor mij is Bergen op Zoom niet ver en dan zou ik voor Martine mee kunnen brengen.
Door koekje
eelke schreef: Begin september doet Lida.s een ronde nederland, en ze komt tot breda (bij genoeg animo, maar ik weet niet hoeveel ze daar voor nodig heeft).
Ik ga daar mijn vlees ophalen, en zou het vlees dus ook voor anderen mee kunnen nemen tot aan Bergen op Zoom :)
Ik heb net even in het draadje van 4 augustus gekeken en dat is het ook niet voor mij.
Te grote verpakkingen en er zit niet echt iets voor mij bij. Ik heb net 5 kilo kippenvleugels bij Henk besteld, dus ze hebben even voorlopig voldoende kip.

Lida-s komt toch ook van ver? Dan zit het lang achterin een auto en ik heb tuttige eters die ook nog eens kat zijn.
VSE komt ook van ver, maar dat bestel ik bevroren en er zijn tussendoor dan maar 1 of 2 stopplaatsen.
Door Lucie110
Zijn er nog meer zeeuwen die mee willen doen met het lijntje van Eelke (bergen op zoom) van 21 september.
Het gaat om eend van VSE.

Misschien zouden we wat kunnen delen en wat regelen ivm het vervoer.
Door WillyP
Lucie110 schreef: Zijn er nog meer zeeuwen die mee willen doen met het lijntje van Eelke (bergen op zoom) van 21 september.

Malimaniac heeft ook besteld zie ik. Zij komt uit.... even kijken....Burgh Haamstede. Kunnen jullie misschien wel wat afspreken.

Eendennekken heb ik wel graag, maar 15kg is teveel. Zo'n 5kg zou ik genoeg aan hebben....
Laatst gewijzigd door WillyP op za 18 aug 2012, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Fynn
Lucie110 schreef: Zijn er nog meer zeeuwen die mee willen doen met het lijntje van Eelke (bergen op zoom) van 21 september.

Wij hebben dan vakantie en zijn weg dus helaas kan ik niet bestellen :(

Groetjes Rian
Door malimaniac
WillyP schreef: Malimaniac heeft ook besteld zie ik. Zij komt uit.... even kijken....Burgh Haamstede. Kunnen jullie misschien wel wat afspreken.

Eendennekken heb ik wel graag, maar 15kg is teveel. Zo'n 5kg zou ik genoeg aan hebben....
Voor mij neemt Gorna het mee...
Door Martine-Tom
WillyP schreef: Dan komt het dus tot bijna bij Goes....
ik heb een extra vriezer dus mag zelfs in tijdelijke opslag hier.
Door flightleader
Eendenvleugels, lijken mij wel leuk voor Billy, maar de hoeveelheid is mij teveel. Iemand een kilo (zijn eigenlijk de tippen die hij eet) op overschot hebben en het zou bij Martine-Tom geraken in goes... laat maar weten.
Door pearlsofpassion
Voor mensen die interesse hebben: ik heb me in het topic van 12 okt van Jolanda opgegeven als vervoerder.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... .html  Het is een combi met Daantje en VSE (en ik hoop Nadia ook nog).
Het vlees gaat van Sittard, over Gent naar Stekene.  Eventueel ook nog stop in Waasmunster als er voldoende interesse is.

Ik ga wel alle bestellingen wat ik vervoer zelf bundelen en aan Jolanda doorgeven, dus gelieve ofwel via mij de bestellen en niet in haar eigen topic ofwel duidelijk aan te geven dat het onder mij valt.
Voor de belgen wordt alles geregeld via een topic op www.hondenvrienden.be (een hondenforum dus, onder de barfhoek worden de bestellingen geregeld).  Voor mensen die daar willen volgen: http://www.hondenvrienden.be/forum/barf ... d-sept/50/
Dat kan ook nog interessant zijn voor andere bestellingen voor mensen die in buurt van Stekene of Zelzate (Veerle) wonen als 1 van ons beide meedoet met bestellingen bij Tamara (of zelfs elders).

Deze bestelling is er deels op mijn vraag gekomen (ze was het zelf ook al van plan) en ik heb daarbij ook gevraagd of Nadia mee kan doen. Zij weet echter nog niet of dat haalbaar is.
Ik hoop van wel, want ik wilde zelf een aantal spullen van Nadia zoals de kalkoen.  Als het niet gecombineerd kan worden, is de kans groot dat ik met haar nog eens apart een datum afspreek. 
Laatst gewijzigd door pearlsofpassion op ma 27 aug 2012, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mister B.
Is er iemand die interesse heeft in konijnenruggen ?
Ben onlangs om karkassen geweest naar slachthuis,maar men hond wilt de ruggen niet meer,alleen de ribben. ::)
Had 10 kg.karkassen...waarvan ik 2 kg ribben heb afgesneden.

Dus nog 8 kg. ruggen beschikbaar...
Ben van Maldegem (10 km van Sluis)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door