Misschien een hele rare vraag

Voor mij is Bergen op Zoom niet ver en dan zou ik voor Martine mee kunnen brengen.
Moderator: Charlie Angel
eelke schreef: Begin september doet Lida.s een ronde nederland, en ze komt tot breda (bij genoeg animo, maar ik weet niet hoeveel ze daar voor nodig heeft).Ik heb net even in het draadje van 4 augustus gekeken en dat is het ook niet voor mij.
Ik ga daar mijn vlees ophalen, en zou het vlees dus ook voor anderen mee kunnen nemen tot aan Bergen op Zoom![]()
Lucie110 schreef: Zijn er nog meer zeeuwen die mee willen doen met het lijntje van Eelke (bergen op zoom) van 21 september.Malimaniac heeft ook besteld zie ik. Zij komt uit.... even kijken....Burgh Haamstede. Kunnen jullie misschien wel wat afspreken.
Het gaat om eend van VSE.
Misschien zouden we wat kunnen delen en wat regelen ivm het vervoer.
Lucie110 schreef: Zijn er nog meer zeeuwen die mee willen doen met het lijntje van Eelke (bergen op zoom) van 21 september.Wij hebben dan vakantie en zijn weg dus helaas kan ik niet bestellen
Het gaat om eend van VSE.
Misschien zouden we wat kunnen delen en wat regelen ivm het vervoer.
WillyP schreef: Malimaniac heeft ook besteld zie ik. Zij komt uit.... even kijken....Burgh Haamstede. Kunnen jullie misschien wel wat afspreken.Voor mij neemt Gorna het mee...
Eendennekken heb ik wel graag, maar 15kg is teveel. Zo'n 5kg zou ik genoeg aan hebben....
malimaniac schreef: Voor mij neemt Gorna het mee...Dan komt het dus tot bijna bij Goes....
WillyP schreef: Dan komt het dus tot bijna bij Goes....ik heb een extra vriezer dus mag zelfs in tijdelijke opslag hier.