Moderator: Charlie Angel
leni schreef: Suzanne,ook even aangeven dat je bericht wil van Vraag en aanbod als er een nieuw topic gestart wordtMe er meer in "inlezen" zal helpen; nu volg ik het "sporadisch" en dat geeft niet altijd de gewenste helderheid in de dingen ;-)![]()
Suzanne schreef: ja, lieverd ;-)Jongens ik vind jullie echt allemaal superleuk en lief en te gek en gezellig ( ken jullie wel niet maar op het forum dan) en ik vind dit forum super. Echt heel leerzaam, maar dat lijntjes gebeuren is voor mij ook abracadabra en dat voor iemand die HBO heeft gestudeerd dus best kan lezen. Ik vind het echt lastig soms om te zien wie wat waar en soms voel ik me dan zo brutaal als ik zomaar ergens vanuit ga. Maar ik begin het wel een beetje te snappen. Zolang er een datum, plaats en onderwerp van bestelling in de titel van het topic staat.
maar als ik a-niet weet wie er in Woubrugge woont en b- wat die aan te bieden heeft... schiet dat wel, maar niet op ;-)
Ik snap dat het MIJN verantwoordelijkheid is om de topics te volgen, maar dat buitelt wel over elkaar heen hoor ;-)
Is het een plan om als iets in het Noord-brabant-topic (DIT dus) iets gemeld wordt, er even een link komt naar het betreffende besteltopic elders op het forum? Dat dat het iets duidelijker maakt waar kan worden meebesteld?
Suzanne