Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

leni schreef: Suzanne,ook even aangeven dat je bericht wil van Vraag en aanbod als er een nieuw topic gestart wordt ;)
Me er meer in "inlezen" zal helpen; nu volg ik het "sporadisch" en dat geeft niet altijd de gewenste helderheid in de dingen ;-)

Maar ja, als ik maar zelden echt mee wil bestellen is het ook niet "van belang" om mee te lezen en de geheimtaal te leren kennen ;-)

Ik ga me er gewoon meer in verdiepen; het kan zondermeer prettig zijn om wellicht wat vaker dan nu mee te doen of in ieder geval te begrijpen waar iedereen het over heeft ;-)
Wetuh willik ut ;-)

Suzanne
Door Suzanne
Ik rijd vanuit Kaatsheuvel op vrijdag 6 april in verband met dit topic: (6 april Nuth / Eindhoven)
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,99114.0.html

Meebestellen kan; ZELF regelen met TS en ook aan haar betalen.
Even overleg plegen met Miruske of zij ruimte heeft; in de gaten houden dat mijn kilo's niet vol zitten, dus ook even bericht naar mij ;-)
Miruske kan slechts gedeeltelijk koel opslaan!
Een en ander zit bij mij nog in de auto, afhankelijk van hoelaat ik het ophaal minimaal 1 uur.

Bij TS aangeven dat Miruske het in Eindhoven ophaalt en dat ik het bij haar vandaan meevervoer naar Kaatsheuvel.

Let op mijn reaktie in DAT topic; ik kan NIET opslaan, het MOET die vrijdagavond worden opgehaald.

Suzanne
Suzanne schreef: ja, lieverd ;-)
maar als ik a-niet weet wie er in Woubrugge woont en b- wat die aan te bieden heeft... schiet dat wel, maar niet op ;-)

Ik snap dat het MIJN verantwoordelijkheid is om de topics te volgen, maar dat buitelt wel over elkaar heen hoor ;-)
Is het een plan om als iets in het Noord-brabant-topic (DIT dus) iets gemeld wordt, er even een link komt naar het betreffende besteltopic elders op het forum? Dat dat het iets duidelijker maakt waar kan worden meebesteld?

Suzanne
Jongens ik vind jullie echt allemaal superleuk en lief en te gek en gezellig ( ken jullie wel niet maar op het forum dan) en ik vind dit forum super. Echt heel leerzaam, maar dat lijntjes gebeuren is voor mij ook abracadabra en dat voor iemand die HBO heeft gestudeerd dus best kan lezen. Ik vind het echt lastig soms om te zien wie wat waar en soms voel ik me dan zo brutaal als ik zomaar ergens vanuit ga. Maar ik begin het wel een beetje te snappen. Zolang er een datum, plaats en onderwerp van bestelling in de titel van het topic staat.

Maar soms wordt er groningen in de titel vermeld en dan staat er op pag 11 een lijntje naar eindhoven bijv. Dan moet je dus wel echt het hele topic heel aandachtig lezen. Het is dan handig als dat eindhoven er even bijgezet wordt in de topictitel denk ik. Nou ja we zullen er vast wel ingroeien suzanne, het is even een puzzel denk ik.
Door Suzanne
Wat ik gedaan heb Renate; ik heb gewoon 1 topic gekozen (zonder dat ik belangstelling had) en heb al die pagina's doorgelezen. Dan merk je vanzelf dingen als "he, hier hebben ze pb over gedaan" of "oh, is DAT de geldende afspraak / regeling".
Het werd mij duidelijker in ieder geval ;-)

En verder groeien we er heus wel in; vragen staat gelukkig vrij    (  :biggrin2:  )  ook als er een berg over je heen komt waarvan je denkt  :-\  maar ook DAT blijkt dan goed te komen ;-)

Zo is voor jou nu nog niet duidelijk op welk tijdstip de "overdracht" is. Dat komt "vanzelf" goed. Maar, idd, je moet het topic blijven volgen. Ik heb het ook gebladwijzerd ;-)

Voor nu denk ik "ik heb besteld, ik heb geregeld dat ik het bij jou kom ophalen". Voor mij is het nu even klaar, tenzij ik in het topic of in pb een verzoek krijg om iets mee te nemen. Dan reageer ik daarop.
Nu lijkt het erop of ik maar voor 1 iemand wat mee hoef te nemen; dat is makkelijk.
Zou dat meer worden, maak ik een lijstje zodat ik overzicht hou.
Dat "moet" jij wel doen; bijhouden wat je "te logeren" krijgt en wie wat meeneemt.
Jij hoeft je er dan alleen maar druk om te maken ;-) dat (bijvoorbeeld) ik meekrijg wat met mij meemoet. Al moet ik dat bij 10 adressen afgeven; dat is voor jou dan niet meer van belang.
Zo is het voor mij niet van belang of jij nog voor 10 mensen iets opslaat ;-)

We leren het wel!

Suzanne
Door miruske
Ja zo had ik het inderdaad gedaan. Ik heb nu een lijstje gemaakt kijk zo

suzanne
10 kg lever

Guus
20 kg (guus)
10 kg (alba)
20 kg ( natasja)
30 kg (tanja)

Maar ik weet dus niet welke kilo's dat zijn. Ik hoop dat degene die de afspraken gemaakt heeft dat weet. Dus ik weet niet hoeveel kilo lever of lip of weet ik het wat ik hoop dat dat goed komt. Ik ga proberen zoveel mogelijk koud te leggen. Dat van jou meteen en dat gaat dan die avond nog weg en dan gaat het van guus de koeling en diepvries in. Wat dat niet kan gaat in de schuur naast de koeling maar ik denk dat het dan nog niet zulk warm weer is dat dat niet kan.

maar ik vind het wel een moeilijk iets. We groeien er vast wel in!
Door Suzanne
Als het goed is, is het "gelabeld". Zo heb ik het tot nu toe altijd meegemaakt.
Het zit dan in een zak / tas, met naam erop. Soms staat er ook nog op wat erin zit, maar dat is doorgaans minder van belang; als de tussenstations maar weten voor wie het is.

Zo moet jij straks de juiste zak aan mij kunnen meegeven, waar dan inzit wat voor mij is.
En de zak voor C@rine.
WAT er in die zak voor haar zit is voor mij niet belangrijk; als ik maar weer weet dat de zak met die naam bij haar moet eindigen; al verdeelt zij het over 10 mensen; dat is weer haar pakkie-aan ;-)
(En ook dat zal er dan waarschijnlijk of opstaan of Carine weet dat gewoon)

;-)

Suzanne
Door C@rine
Het topic weer bijgewerkt.
Wil als ik wat meer tijd heb ook eens de dichts bijzijnde snelwegen er bij zetten.
Maar misschien ook een goed idee oom per provincie er een landkaartje bij te zetten 8)
Door Suzanne
Hoi,

Ik heb wellicht mogelijkheden om als lijntje te fungeren in dit topic:

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 213.0.html

Is afhankelijk van de precieze datum en de prijzen, en eventuele meebestellers of het zinvol is te gaan rijden.

DAn kan ik in totaal 100 - 150 kg meenemen; ik reken wel vervoerskosten.
Ik bereken de benzinekosten voor de afstand en sla dat om om het aantal meegebrachte kilo's.

Ik kan niet opslaan (helaas... vriezerruimte ontbreekt) dus dezelfde dag ophalen is wel nodig.

Suzanne
Door miruske
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 383.0.html

In bovenstaand topic zou ik voor de geinteresseerden wel op en neer willen rijden van Eindhoven naar Wijchen ( en terug natuurlijk) Ik rijd een volkswagen passaat en kan dan best heel wat kilo's mee vervoeren. Het moet wel die dag opgehaald worden, want ook ik heb geen dierpvriezers over!

Welke dag het zou worden is afhankelijk van de interesse en wat de geintereseerden het best uit zou komen. Ik stel voor dat ik in week 12 zou gaan rijden. (19-25 mrt) Samen met mij is er nog een besteller en er zou zo'n 20 euro aan brandstof vergoed moeten worden.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door