Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door sella
Kizmoo schreef: De Noord-Holland vervoerder heeft een vraag

Aan alle Noord-Hollanders die een bestelling hebben lopen van a.s zaterdag die ik meeneem naar Noord-Holland laat me nog even weten wie wat en vooral voor wie als extra gaat meenemen

Sella & Bordie , Ramses1 & Saskia37 , en Mila10 & Metaldog nemen mee voor elkaar

Mochten er nog andere zijn laat het me weten zodat als jullie het komen ophalen as zaterdag ik het klaar heb staan en een sssnelle afhandeling plaats kan vinden.

Groet George
Ik neem ook nog mee voor parelridder, dat is net gevraagd en toegezegd.

Aan alle Noord-Hollanders die een bestelling hebben lopen van a.s zaterdag die ik meeneem naar Noord-Holland laat me nog even weten wie wat en vooral voor wie als extra gaat meenemen

Sella & Bordie , Ramses1 & Saskia37 , en Mila10 & Metaldog nemen mee voor elkaar

Mochten er nog andere zijn laat het me weten zodat als jullie het komen ophalen as zaterdag ik het klaar heb staan en een sssnelle afhandeling plaats kan vinden.

Groet George
George, ik neem buiten het vlees van Metaldog ook nog het vlees van Ramses1 en Saskia37 mee. Dat lever ik dan weer af bij de Mac in Hoorn.
Hola! Ik werd door Bordie op dit topic gewezen :)

Zie http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 143.0.html
Ik wil het in Eindhoven ophalen en rijd dan naar Amsterdam. Havvanur zit op de route en wil wat meebestellen. Ik heb nog plek voor 1 of 2 niet al te grote bestellingen. Eventueel wil ik het combineren met Lupa.

Iemand interesse?
Als iemand wil delen:
Alleen als iemand met mij wil delen, 5kg is voor mij wel genoeg.
1 x koppen per 10kg - 1.0€/kg
1 x Hart/long per 10kg - 1.5€/kg
1 x Lever per kg (8kg/doos) - 3.0€/kg
1 x Niertjes (ontvet) per kg (8kg/doos) - 2.5€/kg

Havvanur wil graag 15 kg karkas, iemand die 5kg wil?
Didong schreef: Hola! Ik werd door Bordie op dit topic gewezen :)

Zie http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 143.0.html
Ik wil het in Eindhoven ophalen en rijd dan naar Amsterdam. Havvanur zit op de route en wil wat meebestellen. Ik heb nog plek voor 1 of 2 niet al te grote bestellingen. Eventueel wil ik het combineren met Lupa.

Iemand interesse?
Als iemand wil delen:
Alleen als iemand met mij wil delen, 5kg is voor mij wel genoeg.
1 x koppen per 10kg - 1.0€/kg
1 x Hart/long per 10kg - 1.5€/kg
1 x Lever per kg (8kg/doos) - 3.0€/kg
1 x Niertjes (ontvet) per kg (8kg/doos) - 2.5€/kg

Havvanur wil graag 15 kg karkas, iemand die 5kg wil? ja ik wil wel 5 kg karkas als t richting zaandam/wormerveer kan komen, gr bordie
karkas per 10kg - 1.5€/kg
koppen per 10kg - 1.0€/kg
Hart/long per 10kg - 1.5€/kg
Lever per kg (8kg/doos) - 3.0€/kg
Niertjes (ontvet) per kg (8kg/doos) - 2.5€/kg
Spiervlees per kg (8kg/doos) - 3.5€/kg
Parelridder schreef: Wat de konijnonderdelen betreft:
Mijn eerdere bestellingen waren bevroren bonken van het af te nemen gewicht, dus bijv. 8 kilo konijnorgaantjes. Dat valt dus pas te verdelen na ontdooien..
ow ok, dat wordt lastig dan.
Ik had de vorige keer ook konijn besteld en kreeg toen 8x1 kg nieren en 8x1 kg spiervlees. Dat was dus per kilo verpakt en werkelijk prachtig spul!!! Ik ga nu ook zeker weer meebestellen!!!
@Parelridder. Haal jij het zelf of gaat het weer logeren bij je vriendin???
Metaldog schreef: Ik had de vorige keer ook konijn besteld en kreeg toen 8x1 kg nieren en 8x1 kg spiervlees. Dat was dus per kilo verpakt en werkelijk prachtig spul!!! Ik ga nu ook zeker weer meebestellen!!!
@Parelridder. Haal jij het zelf of gaat het weer logeren bij je vriendin???

Heb ook interesse in spiervlees :biggrin2: :biggrin2:

Groet George
verwacht je nog steeds om om 2 uur thuis te zijn, of gaat t later worden?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door