Ik heb meebesteld bij VSE en ga het zelf ophalen in Bergen op Zoom.
Dus als er iemand mee wil bestellen, kan ik het meenemen richting Zeeland
Moderator: Charlie Angel
pearlsofpassion schreef: Ik ga me hier ook maar aanmelden.Je weet maar nooit, ga je er ook bij zetten.
Ik woon in Stekene, dus naast Hulst maar net over de Belgische grens.
Ik weet niet of dit heel handig is, maar het kan maar van pas komen.
Misschien voor mensen onder de Schelde?
flightleader schreef: Ik woon in Gent en we hebben een bus rechtstreeks naar GOES, dus kan ik wel iets met Martine-tom regelenSuper, zet je erbij.![]()
orinake schreef: Nevele (Oost vlaanderen - BE) hier, ik land met men bus regelmatig in Bergen op zoom bij EelkeOok jij op het lijstje.
flin schreef:Oh, die's ook leuk. Terneuzen is voor mij ook nog goed te doen.
# meld zich aan #
meneer Flin rijdt in bepaalde periodes regelmatig van omgeving Terneuzen naar Vlissingen
flin schreef:Flin, jij er ook bij.
# meld zich aan #
meneer Flin rijdt in bepaalde periodes regelmatig van omgeving Terneuzen naar Vlissingen
orinake schreef: oh mss handig om te weten 6 april drop ik Konijntjes in BOZ voor mensen die interesse hebbenMocht er een lijntje zijn tot Goes of verder, dan is het voor mij wel interessant. Maar even zien hoever mijn vriezer dan leeg is.![]()
orinake schreef: oh mss handig om te weten 6 april drop ik Konijntjes in BOZ voor mensen die interesse hebbenIk ga ook konijn (en eend van VSE en rund van Nadia) halen bij Orinake die dag, en neem het dus mee naar Stekene. Moest er iemand interesse hebben in deze producten waarvoor dat dichter is dan BoZ... Kan wel zijn dat de vervoerskosten zo nogal hoog oplopen, maar ik reken de mijne niet helemaal door. Ik rijdt toch...![]()
WillyP schreef: Flin, jij er ook bij.dat weet ik niet direct.Ik weet dat ik 2 mensen zie in Bergen op zoom (Chiva en Eelke). Maar Chiva daar heb jij niets aan, zij rijd de andere kant op. eelke is van BOZ. Misschien zijn er meerdere mensen uit de buurt die willen bestellen en dan kunnen jullie onderling wel iets regelen
Mocht er een lijntje zijn tot Goes of verder, dan is het voor mij wel interessant. Maar even zien hoever mijn vriezer dan leeg is.