Maar ik werd gek om van alles en iedereen afhankelijk te zijn. Nu ben ik dat alleen van Lupa

En die weet de weg in mijn garage

Moderator: Charlie Angel
*wendy* schreef: Ik ben lui geworden. Eerder regelde ik alles zelf en heb zelfs zelf nog een bedrijfje gehad met vleesbezorging.Hoi Wendy,
Maar ik werd gek om van alles en iedereen afhankelijk te zijn. Nu ben ik dat alleen van Lupa
En die weet de weg in mijn garage![]()
WillyP schreef: Waar is dat dichtbij in de buurt?40 min van sluis, vlakbij Tamara
WillyP schreef: Iemand interesse in hele ganzen? Nog in de veren. Ik krijg ze met regelmaat aangeboden, maar weet van te voren nooit wanneer. En moet daarom ook nog al eens 'nee' zeggen.Als er nog mensen van deze kant interesse hebben, wil ik er wel eens om komen. Maar ik zou er zelf maar eentje moeten hebben...
Als jullie van te voren zeggen hoeveel ganzen je zou willen, kan ik ze aannemen en kun je ze bij mij op komen halen.
€2,50 per stuk.
pearlsofpassion schreef: Als er nog mensen van deze kant interesse hebben, wil ik er wel eens om komen. Maar ik zou er zelf maar eentje moeten hebben...Ja, en dan het lastigste is dat het er soms maar enkele zijn en soms wat meer. Ik weet het echt niet van te voren. En ik kan het niet bewaren om ze op te sparen. Maar je weet maar nooit, als er geïnteresseerden zijn kunnen we altijd een lijstje maken en kijken wat ik aangeboden krijgen en aan de hand van del lijst verdelen.
Het is toch een heel eindje rijden, en ik zou dan over Goes en Antwerpen moeten. Kwestie van andere mensen ook te laten weten waar ik langs rij.
Want er moet natuurlijk wel genoeg interesse zijn om dat rendabel te maken.
pearlsofpassion schreef: Als er nog mensen van deze kant interesse hebben, wil ik er wel eens om komen. Maar ik zou er zelf maar eentje moeten hebben...POP:
Het is toch een heel eindje rijden, en ik zou dan over Goes en Antwerpen moeten. Kwestie van andere mensen ook te laten weten waar ik langs rij.
Want er moet natuurlijk wel genoeg interesse zijn om dat rendabel te maken.
flin schreef: POP:Geen ganzen vandaag.... De vraag is wanneer, je weet het nooit. Heb geduld.
m'n man rijdt regelmatig naar Terneuzen, of Westdorpe, (vanuit Vlissingen) staat in start-mail
Willy woont bijna naast de deur, en manlief wil best wat gans die kant op rijden,
25,26 en 27 juli zou mooi uitkomen,
afhankelijk van de ganzen natuurlijk
laat maar horen of ........de puzzel past!
flin schreef: POP:Oh ja, das al wat gemakkelijker.
m'n man rijdt regelmatig naar Terneuzen, of Westdorpe, (vanuit Vlissingen) staat in start-mail
Willy woont bijna naast de deur, en manlief wil best wat gans die kant op rijden,
25,26 en 27 juli zou mooi uitkomen,
afhankelijk van de ganzen natuurlijk
laat maar horen of ........de puzzel past!
koreander schreef: Hoi,Ik zet je erbij.
wil me ook aanmelden bij de verzamelgroep zeeland.
Kom uit Zierikzee en heb een kruising mechel x labrador.
Heb net een bestelling van richard versvoer binnen en de dame vind het heerlijk.
Lyna schreef: Hoi, hoi,Ook met dit warme weer slachten wij ze, maar wel zo snel mogelijk natuurlijk. Villen is het makkelijkste. Verder heeft Pearlsoppassion al veel uitleg gegeven.
ik had op zich gedacht interesse te hebben. Dat was in de veronderstelling, dat mijn man de ganzen bewerkt (veren eraf, ingewanden eruit, etc). Maar mijn man ziet dat helemaal niet zitten
Nu weet ik niet goed of ik er zelf aan zou beginnen
Als het zo warm is, lijkt me dat ook niet zo perfect, om dat te doen. Hoe doen jullie dat met zo'n weer? Trouwens is Terneuzen voor mij ook heel goed, ik werk daar
Ik moet er nog over nadenken, maar volg het thema wel!
Groetjes,
Lyna