Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Kaar
Sinds een paar maanden geleden verhuisd van Beverwijk naar..........*kijkt voorzichtig rond*..............*Fluisterstem opzet*.....Finsterwolde.
Het enige wat ik mis is Vleesch du Bois
Door Kaar
Dank je wel.
Ja morgen gaan we even een adres in Winschot'n bellen.
Al met al bevalt het ons hier geweldig, echt een schot in de roos geweest de "Emigratie", hihi.
Door Lida. S
Als je ooit om iets verlegen zit, kan je bij mij aankloppen. Ik heb een enorme voorraad en heb overal mijn adresjes. Ik zit in Nieuw Scheemda, dus de afstand is geen probleem
Door Larkin
Af en toe kan ik ook aan wat spullen komen en dan voornamelijk rund en dan vers van de slager. Heb nu nog wat paarderibben liggen. Woon in Schildwolde ook redelijk dichtbij
Door lianneke
Kaar schreef: Sinds een paar maanden geleden verhuisd van Beverwijk naar..........*kijkt voorzichtig rond*..............*Fluisterstem opzet*.....Finsterwolde.
Het enige wat ik mis is Vleesch du Bois
Sinds een 6 jaar geleden verhuisd vanuit het westen naar Wildervank, en ik fluister niet, nee, roep het keihard: ik ga nooit meer terug!!!
Welkom in het Noorden, Lianne
Door Sijtje
lianneke schreef: Sinds een 6 jaar geleden verhuisd vanuit het westen naar Wildervank, en ik fluister niet, nee, roep het keihard: ik ga nooit meer terug!!!
Welkom in het Noorden, Lianne
Daar kan ik mij ook helemaal in vinden. Ik ben in 2002 naar het noorden verhuisd, heb op verscheidene plekken in het noorden gewoond en ook ik wil NOOIT meer terug.
Door Kaar
@Larkin, klinkt goed.
Hoe duur zijn de ribben?

Dank jullie wel.
Er gaat niets boven het Noorden he?  8)
Echt een warm bad en meteen het thuis gevoel hier.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door