Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door robbiekomvoor
judith vd schreef: Ik wacht even af of er nog meer mensen interesse hebben.

Groet,

Judith
Hier ook geen interesse,tegenwoordig droog ik alles zo veel mogelijk zelf,scheelt klauwen met geld ;)
Door sienc310
Hoi,

Ik heet Josien en woon in Arnhem.
Ik wil mijn hond Luca graag KVV en later misschien ook BARF gaan voeren. Ik zou het handig vinden om samen met iemand of meerdere personen uit omgeving Arnhem grotere hoeveelheden te kunnen bestellen, iv.m. goedkopere vervoerskosten. Ik heb nu Herby versvoer besteld. Dat is niet duur, maar wordt pas gratis bezorgd als je voor 100 euro of meer bestelt!
Door Xerox
Oooooo daar gáát mijn vriezerruimte... Maar ik zou wel héél graag 2 dozen haaskarkas willen!  :biggrin2:

Edit: oeioeioei, ze hebben nog veel meer interessante producten... Ik denk dat ik nog wel iets meer wil dan 2 dozen karkas  ::)
Door Bertine
BlissSpirit schreef: Zijn er mensen die interesse hebben in vlees uit dit topic?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,121291.0.html
Ik rij naar Dreumel om het op te halen, dus het kan meeliften naar Bemmel. :)
Wat een mooie spulletjes!! Ik ga dit weekend ff kijken of er nog iets bij past. Je hoort het zondag.
Ik kom bij doorklikken op een link met links een keuzemenu. Gaat het om al die pagina's waar je van kunt bestellen, of alleen van de pagina bij klikken op de link die orinake heeft geplaatst?
Door BlissSpirit
bedaan schreef: Ja, haaskarkas daar zijn de meiden gek op, als het met jou mee mag ga ik zo bestellen
Yep, mag mee ;)
Als je bij je bestelling dan aangeeft dat ik de ophaler ben, komt het goed.
Door BlissSpirit
judith vd schreef: Heeeeeel verleidelijk en erg lief dat je het aanbiedt, maar ik ben zo verstandig om het niet te doen :-[!
Haha, braaaaaaaaaaaaaaaaf.
Ik ben nu aan het inkopen, dan kom ik de zomer door en hoef ik dan niet meer op pad. ;)
Door BlissSpirit
Verder mag het allemaal mee, maar ik kan niet zien wat jullie bestellen, dus laat even weten hoeveel je besteld hebt, want mijn auto raakt een keer vol  :D
En geef bij je bestelling dus even aan dat de afhaalplek Dreumel is en ik de ophaler ben.  ;)
Door BlissSpirit
Bertine schreef: Wat een mooie spulletjes!! Ik ga dit weekend ff kijken of er nog iets bij past. Je hoort het zondag.
Ik kom bij doorklikken op een link met links een keuzemenu. Gaat het om al die pagina's waar je van kunt bestellen, of alleen van de pagina bij klikken op de link die orinake heeft geplaatst?
Ik denk dat je paard, pens en wild kan bestellen, konijn weet ik niet en SW heeft ze pas gedaan, dus dek ik ook niet, maar vraag het haar even in het topic ;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door