Lyna schreef:
ah - oké, ik begin er een beetje inzicht te krijgen ???
Als ik alles goed heb begrepen zijn jullie vandaag druk bezig met van alles en nog wat te vervoeren.
Ik wil heel graag volgend keer meedoen, dan denk ik ook weer plaats in de vrieskist te hebben. Dat zou natuurlijk geweldig zijn mocht ik bij jullie mee kunnen doen, zeker omdat Zelzate of Stekene echt dichtbij is. Zelzate is het dichtst, maar ik kom ook regelmatig naar Hulst, dus voor mij is allebij even makkelijk.
Ik denk dat als we alledrie bestellen bij Orinake , het voor ons alledrie het gemakkelijkst is als Veerle het kan gaan halen en wij het dan in Zelzate ophalen. Dat dat het voordeligst is.
Als er vanuit Zeeland iets komt is dat misschien bij jou, Lyna? En als er een leuke bestelling naar bergen op Zoom zou komen, is het waarschijnlijk het handigste als ik rijdt en jullie het bij mij komen halen? Omdat ik dan op jullie weg lig.
Ik ben trouwens van plan om in September, in overleg met Orinake (en Jolanda en Nadia natuurlijk) nog eens zo'n levering als vandaag te regelen (misschien wel een tikkeltje kleiner

). Ik zou dan eens zelf willen gaan rijden, naar Sittard. Misschien dat er tegen dan alweer Lama is, dat weet ik niet. Maar ik zou zelf zeker kalkoen willen hebben (dat is de aanleiding).
Het is maar dat jullie weten dat ik dat van plan ben en daar misschien rekening mee kunnen gaan houden. Er zal waarschijnlijk dan wel weer een selectie gemaakt worden uit de producten die aangeboden kunnen worden door Jolanda en Nadia, en daar hebben ze vanzelfsprekend zelf ook heel wat in te zeggen. Maar als er verzoeken zijn voor mensen uit deze buurt die wat willen, kan je die natuurlijk altijd stellen.
Ik ga binnenkort ook een interessepeiling doen op het forum van de belgjes, vind het nu nog wat vroeg voor in september, maar daarmee weten jullie het ook al.
@Veerle: heb jij trouwens op 18 aug besteld?
Ik heb daar een erg grote bestelling gedaan (ale 25kg, is groot voor mij

), dus als jij ook besteld hebt, kunnen we iets afspreken.