Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door WillyP
Fynn schreef: Eindhoven ophalen word het voor mij ook niet dus gaat het over.

Groetjes Rian
Voor mij ook niet. Maar wie weet komt er iemand tot of langs Bergen op Zoom ofzo, dan is het nog wel haalbaar denk ik voor mensen die vanuit ZuidBeveland komen. Even afwachten denk ik.
Door flightleader
orinake schreef: Is goed :) wel tijdig ophalen die dag, want ik moet nadien door naar het EK :)
Mag geen probleem zijn ben die dag in verlof, en daarna naar de Gentse Feesten, dus zal wel intijds bij jou staan :P
Door FiveIslands
Ik wil niet meedoen met de konijnen. Maar ik zou wel graag mee willen doen als er spiervlees zonder bot gehaald wordt.
WillyP schreef: Ik heb je bij de lijst op pagina 1 gezet.

Wil je meedoen met de konijnen 2 juli? Of bedoelde dit topic...
Door WillyP
FiveIslands schreef: Ik wil niet meedoen met de konijnen. Maar ik zou wel graag mee willen doen als er spiervlees zonder bot gehaald wordt.
Je staat in ieder geval bij het lijstje op pagina 1.
De konijnen moet je toch zelf bestellen.... of niet.
Door Lyna
Hallo,

mag ik mij/ons hier even voorstellen?

Wij wonen in Axel, Zeeuws-Vlaanderen en ik zou dan de eerste uit dit regio in deze lijst zijn  :D
Bij ons woont Buddy, een berner sennenhond, die volgende week 6 maanden oud wordt. Buddy is sinds begin maart bij ons en wij hebben hem vrij snel op kvv gezet. Op moment stappen wij over naar volledig barf.

Ik lees hier al een tijdje een beejte mee, maar weet nog niet zo goed hoe dat hier alles afloopt.

WillyP: Als ik het goed heb, dan houdt jij deze lijst hier up to date. Kan je mij hier aub bijzetten?

Groetjes,
Lyna
Door pearlsofpassion
Lyna schreef: Hallo,

mag ik mij/ons hier even voorstellen?

Wij wonen in Axel, Zeeuws-Vlaanderen en ik zou dan de eerste uit dit regio in deze lijst zijn :D
Bij ons woont Buddy, een berner sennenhond, die volgende week 6 maanden oud wordt. Buddy is sinds begin maart bij ons en wij hebben hem vrij snel op kvv gezet. Op moment stappen wij over naar volledig barf.

Ik lees hier al een tijdje een beejte mee, maar weet nog niet zo goed hoe dat hier alles afloopt.

WillyP: Als ik het goed heb, dan houdt jij deze lijst hier up to date. Kan je mij hier aub bijzetten?

Groetjes,
Lyna
Joepie!! Iemand van bij mij in de buurt! :biggrin2:
Ik woon in Stekene, net over de grens aan hulst.
Veerle-scrappy-too zit nog dichter bij jou. ;)
Altijd handig als je aan dezelfde bestellingen meedoet. Als je naar Bergen op Zoom rijdt, kom je zelfs voorbij Stekene zie ik.

Zowel Veerle als ik gaan wel af en toe bij Orinake wat vlees halen. Zij gaat vaak naar Eindhoven of Sittard vlees halen en zorgt zelf voor konijn.

Welkom in de groep!
Laatst gewijzigd door pearlsofpassion op vr 06 jul 2012, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Veerle-scrappyToo
Hoi hoi, ik woon inderdaad op een boogscheut van jou af.  Van Zelzate naar Axel is ongeveer 15 min rijden  :biggrin2:
Altijd leuk om te lezen dat er iemand in de buurt ook aan het barfen gaat.  Geef zeker een gil als je ergens een leuke aanbieding ziet en om te horen of we samen kunnen bestellen en zo de vervoerskosten kunnen drukken.
Ik rij regelmatig naar Orinake toe omdat ik meebestel met haar en vanavond bvb rijden we naar Deinze om bij Sieglinde op te halen.
Door Lyna
Hoi, hoi,

had ik ook gezien dat jullie twee dicht in de buurt wonen  ;)

Wij hebben een 300l vrieskist in de garage en die is nu sinds gisteren vol, had een bestelling bij lupa geplaatst. Wij zijn nu aan het testen wat Buddy lust en wat niet. Tot nu toe hebben we nog niets kunnen vinden dat hij niet lekker vindt, da's perfect natuurlijk. Alleen moet hij nu langer werken en kauwen, niet meer "hap en klaar" zoals bij kvv.

Ik koop dat een of andere bij Zeevla, de polier uit Ijzendijke - die info had ik ook hier op barfplaats gelezen. Tot nu toe kippennekken, karkassen en kalkoennekken. Kalkoennekken ga ik niet meer doen denk ik. Buddy slikt die gewoon helemaal binnen, dus ben ik eerst een hele tijd met de hammer bezig om dat ding plat te kloppen en dat doet Buddy "hap" en klaar. Nee, nee - zo niet :-)

De naam Orinake ben ik hier al vaak tegen gekomen, is dat in Bergen op Zoom dan?

Ik hou jullie in de gaten en ga zeker volgend keer ook eens meebestellen als dat mag/kan.

Groetjes  :D
Door Veerle-scrappyToo
Orinake ( Tamara) woont in Nevele - België maar ze rijdt heel vaak met een busje naar bvb Eindhoven of Bergen op Zoom om ook mensen uit Nederland te kunnen laten mee bestellen.  Voor ons is het natuurlijk makkelijker om bij haar thuis op te halen en dan denk ik dat ik het dichtst bij zit.  Als ik bij haar bestel is het voor mij natuurlijk geen probleem om bvb al mee te nemen tot in Zelzate, zou zot zijn als we alle 3 naar Nevele moeten rijden en jullie hier voorbij moeten passeren.
Door Lyna
ah - oké, ik begin er een beetje inzicht te krijgen  ???

Als ik alles goed heb begrepen zijn jullie vandaag druk bezig met van alles en nog wat te vervoeren.

Ik wil heel graag volgend keer meedoen, dan denk ik ook weer plaats in de vrieskist te hebben. Dat zou natuurlijk geweldig zijn mocht ik bij jullie mee kunnen doen, zeker omdat Zelzate of Stekene echt dichtbij is. Zelzate is het dichtst, maar ik kom ook regelmatig naar Hulst, dus voor mij is allebij even makkelijk.
Door pearlsofpassion
Lyna schreef: ah - oké, ik begin er een beetje inzicht te krijgen ???

Als ik alles goed heb begrepen zijn jullie vandaag druk bezig met van alles en nog wat te vervoeren.

Ik wil heel graag volgend keer meedoen, dan denk ik ook weer plaats in de vrieskist te hebben. Dat zou natuurlijk geweldig zijn mocht ik bij jullie mee kunnen doen, zeker omdat Zelzate of Stekene echt dichtbij is. Zelzate is het dichtst, maar ik kom ook regelmatig naar Hulst, dus voor mij is allebij even makkelijk.
Ik denk dat als we alledrie bestellen bij Orinake , het voor ons alledrie het gemakkelijkst is als Veerle het kan gaan halen en wij het dan in Zelzate ophalen. Dat dat het voordeligst is.
Als er vanuit Zeeland iets komt is dat misschien bij jou, Lyna? En als er een leuke bestelling naar bergen op Zoom zou komen, is het waarschijnlijk het handigste als ik rijdt en jullie het bij mij komen halen? Omdat ik dan op jullie weg lig. ;)

Ik ben trouwens van plan om in September, in overleg met Orinake (en Jolanda en Nadia natuurlijk) nog eens zo'n levering als vandaag te regelen (misschien wel een tikkeltje kleiner :P). Ik zou dan eens zelf willen gaan rijden, naar Sittard. Misschien dat er tegen dan alweer Lama is, dat weet ik niet. Maar ik zou zelf zeker kalkoen willen hebben (dat is de aanleiding).
Het is maar dat jullie weten dat ik dat van plan ben en daar misschien rekening mee kunnen gaan houden. Er zal waarschijnlijk dan wel weer een selectie gemaakt worden uit de producten die aangeboden kunnen worden door Jolanda en Nadia, en daar hebben ze vanzelfsprekend zelf ook heel wat in te zeggen. Maar als er verzoeken zijn voor mensen uit deze buurt die wat willen, kan je die natuurlijk altijd stellen. ;)

Ik ga binnenkort ook een interessepeiling doen op het forum van de belgjes, vind het nu nog wat vroeg voor in september, maar daarmee weten jullie het ook al. ;)

@Veerle: heb jij trouwens op 18 aug besteld?
Ik heb daar een erg grote bestelling gedaan (ale 25kg, is groot voor mij ::)), dus als jij ook besteld hebt, kunnen we iets afspreken.
Laatst gewijzigd door pearlsofpassion op vr 06 jul 2012, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Veerle-scrappyToo
Voor 18 augustus heb ik een bestelling bij Orinake ( haasorgaan en eendenkarkas als ik het goed heb uit mijn hoofd)...als dat dezelfde bestelling is kan er idd iets afgesproken worden
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door