Zaterdag 8 dec ong 250 kilo paardevlees beschikbaar. Ook ribben met vlees en nekbot met vlees
€3 per kilo.
Zakken per 5 of 10 kilo beschikbaar
Moderator: Charlie Angel
Cizsel schreef: Zijn er mensen geinteresseerd in een gezamelijke bestelling van Lupa en/of Gelukkig Dier? Ik woon in Groningen stadWellicht wel, wil nog even naar de verschillende lijntjes kijken en dan weet ik meer. Wanneer wil je dat doen?
dinky89 schreef: Ik ben degene die pearl bedoelde van het kattenforum dus heb met beide geen ervaring met bestellen.Ik heb niks gehoord van pearl, ik zou eerlijk gezegd niet eens wetenwie dat is??
Rond 10 januari bestellen is prima![]()
Weet wel dat bij mij het bedrag niet heel hoog zal oplopen omdat wij slechts 1 poes hebben die het ipv natvoer krijgt![]()
pearlsofpassion schreef: Hey allemaal,Ik dus.
ik heb een vraagje.
Ik zit op een kattenforum en daar is iemand die als extra kvv voert aan haar kat (ipv blik). Ze vind het alleen onhandig dat dat vaak grotere porties zijn en ze die dan moet verdelen (en ze die liever zo weinig mogelijk ontdooit).
Aangezien dierenwelzijn ook altijd leuk is, en die in kleinere porties verpakken, zou ze eigenlijk eens graag Darf proberen. Ze moet echter veel te veel bestellen om het gratis thuis geleverd te krijgen en dus heb ik voorgesteld hier eens te komen horen of er mensen zijn uit haar buurt (ze woont in Groningen stad) die Darf bestellen. En of ze dan eens mee kan doen natuurlijk.
Ik veronderstel dat je zowel kat als hondenkvv tegelijk kan bestellen bij Darf...
Als er nog andere voorstellen zijn van kvv-merken die kattenversie hebben en die klein verpakken, zijn die voorstellen ook welkom natuurlijk. Ze is ook niet vies van afwisseling.
Dus is er hier iemand die haar kan helpen?
Alvast bedankt!
fem. schreef: @ Indigostar.Kijk hier maar even: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 968.0.html
Wow dat ik een mooie bod!
Gelden voor de overige soorten vlees ook dezelfde prijs als de makreel?
En betreft het KVV compleet (welk merk) of moet men nog malen?
Ik heb niet goed alle berichten gelezen, meer gescreend, en heb vast en zeker informatie niet meegekregen.
Groetjes
Gezond Nieuw Jaar aan iedereen toegewenst!