Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Larkin
Zaterdag 8 dec ong 250 kilo paardevlees beschikbaar. Ook ribben met vlees en nekbot met vlees
€3 per kilo.
Zakken per 5 of 10 kilo beschikbaar
Door Lida. S
Ik heb een partij kale kipkarkassen, mag weg voor 75 cent per kg. zit verpakt in zakken van 3,5 a 4 kg
Verder heb ik lamsribben  2,25 per kg en hertenrib 3,25 per kg (gaat ongeveer per 2 tot 4 kg)
Afhalen op afspraak in Nieuw Scheemda.
Door Ilona81
Cizsel schreef: Zijn er mensen geinteresseerd in een gezamelijke bestelling van Lupa en/of Gelukkig Dier? Ik woon in Groningen stad
Wellicht wel, wil nog even naar de verschillende lijntjes kijken en dan weet ik meer. Wanneer wil je dat doen?
Door Cizsel
Ze hebben zo eerst vakantie met de kerst en oud en nieuw, maar ik moet het eind januari hebben. Dus ik zit te denken rond 10 januari bestellen?
En dan Gelukkig Dier of Lupa? Bij Lupa moeten we wel tot een hoger bedrag komen, namelijk 200 euro, voor gratis levering. Bij Gelukkig Dier is dat 100 euro.

(als we over de 200 euro komen geef ik voorkeur aan Lupa, maar is wel even handig om te weten welke t word, dan kan ik een topic maken)
Door dinky89
Ik ben degene die pearl bedoelde van het kattenforum dus heb met beide geen ervaring met bestellen.
Rond 10 januari bestellen is prima ;)
Weet wel dat bij mij het bedrag niet heel hoog zal oplopen omdat wij slechts 1 poes hebben die het ipv natvoer krijgt ;)
Door Cizsel
dinky89 schreef: Ik ben degene die pearl bedoelde van het kattenforum dus heb met beide geen ervaring met bestellen.
Rond 10 januari bestellen is prima ;)
Weet wel dat bij mij het bedrag niet heel hoog zal oplopen omdat wij slechts 1 poes hebben die het ipv natvoer krijgt ;)
Ik heb niks gehoord van pearl, ik zou eerlijk gezegd niet eens wetenwie dat is?? :-\
Door pearlsofpassion
pearlsofpassion schreef: Hey allemaal,
ik heb een vraagje.

Ik zit op een kattenforum en daar is iemand die als extra kvv voert aan haar kat (ipv blik). Ze vind het alleen onhandig dat dat vaak grotere porties zijn en ze die dan moet verdelen (en ze die liever zo weinig mogelijk ontdooit ;)).
Aangezien dierenwelzijn ook altijd leuk is, en die in kleinere porties verpakken, zou ze eigenlijk eens graag Darf proberen. Ze moet echter veel te veel bestellen om het gratis thuis geleverd te krijgen en dus heb ik voorgesteld hier eens te komen horen of er mensen zijn uit haar buurt (ze woont in Groningen stad) die Darf bestellen. En of ze dan eens mee kan doen natuurlijk.
Ik veronderstel dat je zowel kat als hondenkvv tegelijk kan bestellen bij Darf...

Als er nog andere voorstellen zijn van kvv-merken die kattenversie hebben en die klein verpakken, zijn die voorstellen ook welkom natuurlijk. Ze is ook niet vies van afwisseling. ;)
Dus is er hier iemand die haar kan helpen?

Alvast bedankt!
Ik dus. ;)
Door Indigostar
Ik kom zelf regelmatig in Veendam (woont mijn familie nog, ben er geboren) en kan ook een hoop leveren. Heb nu een mooie partij haringen: dozen van 20 kg voor 35 euro. Daarnaast kan ik op gebied van rund, kip, paard, zalm, makreel, wild en lam een en ander leveren.
Door fem.
@ Indigostar.
Wow dat ik een mooie bod!
Gelden voor de overige soorten vlees ook dezelfde prijs als de makreel?
En betreft het KVV compleet (welk merk) of moet men nog malen?
Ik heb niet goed alle berichten gelezen, meer gescreend, en heb vast en zeker informatie niet meegekregen.

Groetjes

Gezond Nieuw Jaar aan iedereen toegewenst!
Door Indigostar
fem. schreef: @ Indigostar.
Wow dat ik een mooie bod!
Gelden voor de overige soorten vlees ook dezelfde prijs als de makreel?
En betreft het KVV compleet (welk merk) of moet men nog malen?
Ik heb niet goed alle berichten gelezen, meer gescreend, en heb vast en zeker informatie niet meegekregen.

Groetjes

Gezond Nieuw Jaar aan iedereen toegewenst!
Kijk hier maar even: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 968.0.html

Het is KVV van mijn eigen lijn, Natuur & Dier. Gemalen en wel dus ;).
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door