Genji Miles schreef: Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook een beetje buikpijn van krijg dat mijn berichtje niet serieus genomen wordt blijkbaar en zonder pardon het hele topic weg wordt gehaald, het is ook mijn laatste bestelling geweest bij hem, niet omdat het vlees niet goed is, maar wel omdat ik voor 5 andere mensen bij hem besteld heb en die dus allemaal dezelfde klacht hebben, Stel dat je in 20 kilo steeds 50 gram mist, dan is het dus wel een kilo dat je teveel betaald hebt...dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Heb er al zakjes tussen gehad van 875 gram... dat is niet ''bijna'' een kilo. Wel ''fijn'' om te lezen dat ik niet de enige ben met deze problemen.Eerlijk gezegd vind ik het geen drama,dit gebeurd wel vaker en niet alleen bij Jurgen,1kg te weinig op zo'n 20kg vind ik acceptabel,daar ga ik verder niet moeilijk over doen.
Edit: overigens ben ik niet het type dat alles op de kilo afweegt, maar omdat ik dus klachten kreeg van de anderen (die precies een kilo per keer voeren bijvoorbeeld) ben ik het na gaan wegen.
Mijn ervaringen met Jurgen wat vlees betreft,zijn prima,hij geeft eerder te veel dan te weinig en de kwaliteit is meer dan goed.
Omdat er verder geen op of aanmerkingen waren,is het topic op mijn verzoek verwijderd.