Ik woon sinds een jaar in provincie Groningen, maar op de grens met Drenthe. Meld me ook even aan in deze groep. Om te zien wat er langs komt.
Ik voor met name kvv, maar ook wel karkassen er bij
Moderator: Charlie Angel
Lothlórien schreef:Nog een aanvulling: in het jachtseizoen krijg ik geregeld afval van de jager van ons dorp. Ganzenkarkassen (diverse rassen) waar de borstfilets en dijbenen af zijn en verder nog compleet, duiven waar alleen de borstfilets af zijn, koppen en poten van reeën, hart en longen van reeën, dat het meest. Ook heel af en toe wat zwaan, konijn of haas maar daar schiet hij meestal niet op. Zwijnen schiet hij helemaal niet.Ik ga je alvast even een pb sturen, want misschien is dit wel iets. Afhankelijk van waar je woont.
Mijn honden zijn inmiddels ruim 13, ruim 11 en bijna 10 en voor mij is KVV nu het hoofdvoer en krijgen ze die jachtafval als 'knagertje' of ik droog het tot snoepjes. Als je interesse hebt om af en toe een zak vol karkassen van ganzen en duiven over te nemen (ruilen voor een rol KVV of zo, dan ben ik al blij) ben je van harte welkom, dan moet je even via PB je interesse kenbaar maken. Het jachtseizoen is nu trouwens voorbij dus voorlopig niets.
galgo schreef:Ik ga je alvast even een pb sturen, want misschien is dit wel iets. Afhankelijk van waar je woont.Zie mijn locatiegegevens: Aduard
Lothlórien schreef:Nog een aanvulling: in het jachtseizoen krijg ik geregeld afval van de jager van ons dorp. Ganzenkarkassen (diverse rassen) waar de borstfilets en dijbenen af zijn en verder nog compleet, duiven waar alleen de borstfilets af zijn, koppen en poten van reeën, hart en longen van reeën, dat het meest. Ook heel af en toe wat zwaan, konijn of haas maar daar schiet hij meestal niet op. Zwijnen schiet hij helemaal niet.Hoi ik zag dit en dacht laat ik even wat sturen of er nog iets van Barf is? Ik woon zelf in Drenthe vlakbij Meppel en hopeloos kwa Barf, ja kip meer niet
Mijn honden zijn inmiddels ruim 13, ruim 11 en bijna 10 en voor mij is KVV nu het hoofdvoer en krijgen ze die jachtafval als 'knagertje' of ik droog het tot snoepjes. Als je interesse hebt om af en toe een zak vol karkassen van ganzen en duiven over te nemen (ruilen voor een rol KVV of zo, dan ben ik al blij) ben je van harte welkom, dan moet je even via PB je interesse kenbaar maken. Het jachtseizoen is nu trouwens voorbij dus voorlopig niets.
Lothlórien schreef:Hoi Sandra, zoals ik al aangaf in mijn laatste zin: het jachtseizoen is nu voorbij dus voorlopig niets...O sorry overheen gelezen