Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Anthraciet
Ik heb 1 vrieskist, 3 hoge vrieskasten en 2 lage vrieskasten.

Ik hou eigenlijk nooit bij voor hoe lang ik spul kwijt kan, het wordt toch elke keer weer aangevuld :biggrin2:

Als ik het nu even snel uitreken kan ik zo'n 150-200 kilo kwijt voor de dieren (de rest van de ruimte is voor onszelf :P)
Dus dan zou het voor tussen de 1,5 en 2 maanden zijn :biggrin2:

Het lijkt dus heel veel, maar er gaat ook veel doorheen op een dag, dus qua tijd valt het nog best mee :P
Door Lobbes2009
BlissSpirit schreef: Haha, ik wilde dat ik al zover afgekickt was ::)
haha ja ben hier ook al maanden bezig op 1 vriezertje leeg te krijgen, maar er komt iedere keer weer van dat mooie vlees langs wat ik dat toch wel graag wil hebben dus dan blijft die vriezer gewoon vol. Zit iedere keer te kijken wat er nog maximaal in kan en dan bestel ik gewoon weer zoveel als kan.

NEEEEE HOOR HELEMAAL NIET BARFVERSLAAFD HOE KOM JE ER BIJ ;D ;D
Door berenboot
Anthraciet schreef: Wij zijn inderdaad aan het rondkijken voor een inloopvriezer :biggrin2:
Vind het wel heel decadent klinken overigens :-[

Maar ik denk dat ik qua stroomverbruik dan een stuk zuiniger zal zijn als nu met 6 losse vriezers (die niet de jongste zijn)
Dus we zijn er serieus mee bezig, nu nog de juiste aanbieder van de koolapparatuur vinden (de ruimte hebben we er al voor, moet alleen nog geisoleerd worden :biggrin2:)
ohhh ik is jaloers!!!! Kunnen wij ook wel goed gebruiken met al die beren hier :D Dan hoef ik niet meer iedere week naar de leveranciers te rijden..... Maar denk dat ik dan afkickverschijnselsen ga krijgen! En het is ook wel een sport om zoveel mogelijk in de vriezers te kunnen stouwen hihi 8)
Door signmodel
Lobbes2009 schreef: Hoe kan het dat er iemand nog ruimte heeft voor zoveel kilo's. Is die niet barf verslaaft?? ??? Onbegrijpelijk ;D ;D ;D ;D
Maar natuurlijk wel fijn voor jou ;)
nou net afgekikt van roken, dus ook maar van vlees.
mijn vriezer is nu ook wel angstvallig leeg.
nogmaals: IEMAND BOT OVER??
verder gaat het hier niet zo lekker en dikke kans dat ik van de week een job minder heb.
dan heb ik een 500l vriezer voor 2 hondjes. ruimte zat dan dus.
Door berenboot
signmodel schreef: nou net afgekikt van roken, dus ook maar van vlees.
verder gaat het hier niet zo lekker en dikke kans dat ik van de week een job minder heb.
Ik kan wel kipkarkas en lamsribben voor je regelen? Zelf vind ik de lamsribben te hard (ben nogal mieperig hihi) maar er was nog wel door mij met een snoeischaar door te komen. En misschien heb ik nog een klein plukje aan eendkarkas over maar dan moet ik nog even naar kijken. Heb je verder nog wat nodig aan orgaan of vlees? Ik ga volgende week weer langs de leverancier dus kan wat voor je meebrengen? Anders pb maar even, dan komt het vast wel goed :)

Jeetje, wat balen dat je wsl je baan kwijt bent!! Sterkte ermee! :-*
Laatst gewijzigd door berenboot op vr 20 jul 2012, 07:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door signmodel
nienkev schreef: Ik kan wel kipkarkas en lamsribben voor je regelen? Zelf vind ik de lamsribben te hard (ben nogal mieperig hihi) maar er was nog wel door mij met een snoeischaar door te komen. En misschien heb ik nog een klein plukje aan eendkarkas over maar dan moet ik nog even naar kijken. Heb je verder nog wat nodig aan orgaan of vlees? Ik ga volgende week weer langs de leverancier dus kan wat voor je meebrengen? Anders pb maar even, dan komt het vast wel goed :)

Jeetje, wat balen dat je wsl je baan kwijt bent!! Sterkte ermee! :-*
nou dat is t dus, ik heb wel kippies, maar daar is er 1 allergish voor en denk je dat die schapen weggekauwt kunnen worden door een mini maxje van 10kg?
evengoed bedankt.
job is in dit geval veel meer dan een baan.
job schreef: en dat meld je tussen neus en lippen door?
Wat is er aan de hand met Job?
ik kan hem niet aan, heb het 3 jaar geprobeert, het is teveel. mijn andere honden, job zelf en ik gaan onder zijn geweld door.
Door job
wat verdrietig.
Als het voor jou en voor hem beter is
dan is het nu wel heel vervelend,
maar wel het beste voor allebei.
Heel veel sterkte met het nemen van de juiste beslissing.  :-*
Heb je dan ook al een plek voor hem?
Door Lobbes2009
signmodel schreef: nou net afgekikt van roken, dus ook maar van vlees.
Ik heb vast nog wel wat voor je in de vriezer liggen dus ik zou zeggen gil of kom ff langs kan kun je wat komen ophalen kunnen we meteen ff bij babbelen over Job :-*
Door signmodel
job schreef: gaat hij naar het asiel?
als er iets is wat hij vaak genoeg heeft gezien......... nee hoor, en dan nog meer baasjes........
er zijn vriendelijkere manieren (al zijn die droeveriger).

bot is geregeld door conny, thanks voor alles.
hoe is het met de golvende conniveren?
Door robbiekomvoor
signmodel schreef: als er iets is wat hij vaak genoeg heeft gezien......... nee hoor, en dan nog meer baasjes........
er zijn vriendelijkere manieren (al zijn die droeveriger).

bot is geregeld door conny, thanks voor alles.
hoe is het met de golvende conniveren?
Je bedoelt toch niet dat je Jop in wil laten slapen?? :o
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door