Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Annemiek
#2200738
Hey allemaal,

ik heb eindelijk tijd om een echt menu te maken, was al wel ff aan het barfen, maar had nog niks opgeschreven voor mezelf. maar nu graag toch ff jullie mening. dit is het menu voor mijn dames, het is echter het menu voor 1 hond, want dat leek me makkelijker voor jullie, maar ze krijgen toch precies hetzelfde. ze zijn 3 en 3,5 jaar, en lopen op zich niet zo heel veel, verder krijgen ze nog lekkertjes tijdens training, (2 keer in de week) en krijgen ze nog tafelrestjes en regelmatig een kauwoor. dus ik ben voor het menu nu ff uitgegaan van een hond voor 20 kilo. maar de bedoeling is dat ze 21/22 kilo gaan wegen. zijn nu wat aan de zware kant.....
verder gaat het uiteindelijk niet allemaal op de gram af, zeker met karkas gaat dat niet altijd lukken, maar het komt ong. hier op neer. graag jullie advies en mening!

dag week
Bot 200 1400
spier 100 700
orgaan 60 420
groente 40 280



Barfmenu Waka/Robi

Maandag
200 gr. Eendkarkas
100 gr. Kipfiletsnippers
60 gr. Runderpens
80 gr. Groente

Dinsdag
200 gr. Kipkarkas
100 gr. Paardenspiervlees
60 gr. lamslever
karnemelk

Woensdag
200 gr. Eendkarkas
100 gr. Hertenspiervlees
60 gr. Runderpens
100 gr. Groente

Donderdag
200 gr. Kipkarkas
100 gr. Runderkopvlees
60 gr. konijnennier


Vrijdag
200 gr. Konijnkarkas
100 gr. Paardenspiervlees
60 gr. Runderpens
100 gr. Groente

Zaterdag
200 gr. Eendkarkas
100 gr. Hertenspiervlees
60 gr. Runderhart
1 ei

Zondag
200 gr. Kipkarkas
100 gr. Paardenspiervlees
60 gr. Runderpens
Door MJoze
#2200765
Heb het even nagerekend. Percentages kloppen en ik heb er helemaal niets op aan te merken. M.i. prima :thumbsupup:

Groetjes, MJ
Door Annemiek
#2201053
ik geef eigenlijk meestal geen vis, omdat ik vergeet langs de viskraam te gaan als die er staat......
en soms als ik wel ga, hebben ze geen afval meer. maar ik neem me telkens voor om te gaan, en ze hebben wel eens zalmkop gehad.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door