[quote="Lizzy"]
Dus je wil ze geen groentepuree gaan geven? En wel fruit?
Tja, ik denk dat het gewoon het handigst is wanneer je een menu samen stelt en naar de percentages kijkt van alleen het zelf samengestelde gedeelte.
Want, 50% zelf samenstellen is wel zodanig veel dat je toch wel een beetje gecalculeerd te werk moet gaan.
Dus gewoon ongeveer 40% a 60% rauwe vleesbotten (50% vlees en 50% bot), 15% tot 20% vlees (spier), 15% groentes (volgens mij is het percentage groente in CB redelijk laag maar je zou anders het percentage groentepuree voor Tara en Tinus kunnen verlagen, in het zelf samengestelde gedeelte, naar ongeveer 10% ofzo), 10% a 15% orgaanvlees (en omdat ze 's morgens al orgaanvlees krijgen, zou ik dit echt tot een minimum beperken. Ik zou zeggen dat - buiten pens - een procent of 5 al genoeg is). En dan nog 5% tot 10% diversen. Tafelrestjes, eitjes, zuivel, etc.
Misschien dat dit je erbij kan helpen:
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... eadid=5670
Geen idee wat Tara en Tinus wegen en hoeveel ze 's avonds nog moeten eten?
[/quote]
Ik ga ze zeker groenten erbij geven

Ga vanavond eens proberen een berekening te maken met jouw lijstje.
1 keer per week een verse pens maaltijd,daarnaast misschien nog wat hertenhart....
Ik heb op de valreep toch nog een partij hertenvlees,hertenhart en lever besteld en ook konijn.
Hier komt waarschijnlijk ook nog fazant en eend bij,gedroogde hertenpezen is dit ook goed?
Ik krijg nu al zin om volledig te gaan barfen,zal niet lang gaan duren denk ik

Hoeveel ze wegen

Tinus zal nu zeker tegen de 65 kilo zitten!
Tara ruim 50

De laatste keer dat ik met de twins bij de Da was is al eventjes geleden....met de 2e enting om precies te zijn

Ik ben dan ook niet van plan om daar nog vaak te komen na Kobussie

Maar een keer wegen zou toch wel makkelijk zijn natuurlijk,zeker met die percentages...
Ze liggen nu uit te buiken na een rondje kalfsstrotten die zeer goed bevleest waren