Boedha (Hovawartteefje, 1,5 jaar, 33,5 kilo, volgens DA prima op gewicht) krijgt 2,5 procent. Ik verpak bot en spiervlees per 2 dagen, maar stel ik kom eigenlijk met 3 stukken bot al op het gewicht uit dat genoeg is voor 2 dagen, dan doe ik er toch 4 in het zakje, omdat ze nog 2x per dag gevoerd wordt en ik altijd spier én bot per maaltijd geef, dus dat is makkelijker. Naar beneden toe geldt dat soms ook wel eens. Dus eigenlijk zit ze gemiddeld op 2,5%.
Ik geef het orgaan in weekporties, bijv. op maandag de weekportie hart, dinsdag lever enz. Kan dat? Vis krijgt ze 2x per week, evenals 2x per week een rauw eitje.
Ik heb een tijd geen groente gegeven, op wat tafelrestjes na, maar omdat dat toch gekookte prut is, zat me dat toch niet lekker (neemt een hond niet op, als ik het goed heb) dus heb geprobeerd om de groentemix in gemalen pens te roeren, nachtje laten staan en de dag erna at ze het helemaal op!

Qua aantallen vleessoorten zit het wel goed, er liggen er meestal een stuk of 10 in de vriezer.