[quote="Nico K2"]
Als je ziet wat ie allemaal nog van de straat c.q. platteland weg snaait (Zelfs complete suikerbieten, takken, kauwgom, mest, stenen, modder ) dan houd ik ook m,n hart vast ja.
Dat ik deze brok voer, is niet uit de lucht gegrepen en daarbij komt ook uit de bus dat de combinatie met vers geen problemen hoeft te geven mits er genoeg tijd (8 uur) tussen zit.
Tot nog toe gaat dit prima (de hond betreft een Rhodesian Ridgeback een jaar oud dus nog twee keer voeren) en als je leest
wat die honden daar te eten krijgen in Afrika, geen brokken geen vers gewoon wat er over blijft van de tafel. Ze staan ook bekend als honden met een loden maag, neemt nie weg dat ik niet zomaar klakkeloos bezig ben.
bedankt voor de reactie
Gr. Nico
[/quote]
Maar we zitten hier in NL Nico. Ik geloof echt niet dat ik WIL weten wat mijn honden uit het land van herkomst te eten krijgen. Want vind het een vergelijk van niets

Als jouw hond het goed doet op deze combi, is dat prima hoor maar nogmaals je zit hier op een
rauw voer forum, en dat je dan zulke reakties krijgt, is te verwachten.
En dat de ridgeback een loden maag heeft.......

denk niet anders als andere honden.
Ken behoorlijk wat mensen met ridgebacks die problemen met hun honden hebben hoor.
Ik hoop in ieder geval dat je hier op barfplaats veel informatie kunt vinden over rauw voeren.
Veel succes