Juno is een boxer van 4 jaar en 44 kilo. Begin van de zomer heeft hij een wesp ingeslikt en zijn ze met hem naar een DA geweest. Daar bleek dat hij een hartslag van 200 had en dus zijn ze doorgestuurd naar een cardioloog. Hij heeft een vergroot hart en alle problemen die daarbij komen. Brokken lust hij niet en dus at hij niet met smaak. Toen ze bij de cardioloog vandaan kwam en hij nog maar 39 kilo woog (en hij zei dat hij op hypoallergene brok moest omdat hij volgens hem allergies is voor eiwit

Ik heb 2% van zijn gewicht gepak omdat hij geen heel actieve hond is vanwege zijn hart.
In totaal krijgt hij 6160 gram per week.
50% Vleesbot
10% Groente
5% Orgaan
10% Pens
5% tafel, zit niet los in het menu, dit krijgt hij wat er over is en in combi met ei enz.
20% Spiervlees
Ik ben begonnen met een menu waar geen harde botten in verwerkt zitten, dit omdat hij toch eerst zal moeten wennen. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
Maandag
430 gram Runderkopvlees
440 gram Eendenrug
Dinsdag
440 gram Haasbout
310 gram Kippenmaag Runderhart/lever/nier (hier willen we voor Juno en Shiva een mix van maken)
90 gram Groente Prutje
Woensdag
240 gram Konijn Voorpoten
180 gram Groente Prutje
310 gram Pens
Donderdag
400 gram Eendenrug
400 gram Paardenspiervlees
90 gram Groente Prutje
Vrijdag
340 gram Konijn Voorpoten 340
180 gram Groente Prutje
310 gram Pens
Zaterdag
400 gram Parelhoen
400 gram Hert/Ree
80 gram Groente Prutje
Zondag
410 gram Kippennekken
410 gram Kipkarkas
Tussendoor zal hij nog wat schapenvet krijgen, visolie, eitje, tafelrestjes en yoghurt. Ik hoor graag of er nog dingen zijn die ik moet veranderen.
Is er nog wat wat hij kan krijgen vanwege zijn hartproblemen?
Alvast bedankt voor het nakijken van mijn menu!