Maar ik wil toch ff dat iemand zijn licht erover laat schijnen of het wel verantwoord is......
Het bestond uit:
komkommer, sla, appel, watermeloen, rozijnen, krenten, hazelnoten, olijven, olijfolie, zonnebloemolie, knoflook,en yoghurt.
Moderator: Lizzy
202spots schreef: Hi SjakieHahahaha ja ik eigenlijk ook wel, maar ik was mijn keuken aan het opruimen en kwam allemaal restjes tegen in de kastjes en had nog ik weet niet hoeveel komkommers en sla liggen. Dus vandaar. Zomaar een probeerseltje.
Hmmm..ik vind het eerlijk gezegd 'n vreemde combinatie![]()
202spots schreef: want bijna ALLES wat er in zit werkt laxerend...Zoals ik al zei, restjes.
sla is bladgroente..
en de appel,rozijnen, krenten, hazelnoten, olijven, olijfolie, zonnebloemolie, werkt OOK laxerend. Nou dat wordt dan een wedstrijd figuurpoepen![]()
![]()
Waarom is dat...... het zijn toch gewoon gedroogde druiven???
202spots schreef: De nootjes en yohurt is niks verkeerds mee om door 'n gewone maaltijd te mengen.Ik heb het juist bewust bij de groente en fruitmix gedaan omdat dan de zuren van de yoghurt lekker kunnen inwerken op de celwanden van de groenten (voor zover ze nog niet kapot geblenderd waren)
202spots schreef: Kijk anders effe bij "groentes" wat je kan gebruiken om 'n echte mix te maken.Ja dat lijkt me een goed plan......