beste Lizzy
Zoals je ziet geef ik voornamelijk kippenbot ze krijgen wel eens lamsribbetjes of runderribben als ze eend met bot hebben krijgen ze dit uiteraard erbij de laaste keerwas het alleen vlees.
De percentage dit vindt ik persoonlijk heel moeilijk hier hebben mensen ook de meest uiteenlopende meningen over ???
toen ik begon las ik billinghurst met zijn percentage daarna londsdale in den beginne gaf ik dus veel meer bot maaraangezien ze dan alleen maar witte ontlasting hebben ben ik daarmee geminderd ze krijgen zo nu en dan ook een boegbeeldbot zeg ik hetzo goed paul jullie begrijpen wat ik bedoel ook krijgen ze zo nu en dan ossenstaart deze eten ze ook op
wat betreft groente mixen in het begin gaf ik elke dag groentenmix je kent het wel in de blender totdat het milkshake was 6 tot 8 soorten groenten wat olie erbij etc
nu geef ik ieder dag fytomix zelf op karrenwedstrijden krijgen ze twee uur voor dat ze moeten lopen een liter water met fytomix en sardientjes
zo af en toe maak ik zelf groentenmixen zoals morgen weer bijvoorbeeld
groenten is belangrijk maar iedere dag een hele bak groenten ten eerste eten ze dit niet vroeger zou ik alles doen om ze het wel te laten eten door er honing in te doen etc maartegenwoordig geen eten dan haal ik het weg ofgeef het aan mijn pup wel met mate natuurlijk
zoals je merkt nog steeds geen percentage meestal geef ik aan kippennekken vleugels karbonades 500 gram per hond plus nog 300 gram rundervet en Fytomix met borageolie en VIt C 1000mg
beste lizzy wat bedoel je met kruidenmix? ze krijgen wel eens cats claw is ook een kruid maardat bedoel je waarschijnlijk niet
oja orgaanvlees geef ik 1/2 keerperweek verschilt van lamshartje kippenlever nieren maagjes hartjes runderhart pens
ik geef nooit alleen Organen dit inverband met de eiwitten.
Sardientje krijgen ze 4 X per week als ik ga trainen
hopelijk zijn je vragen een beetje beantwoord om alles in procenten te vertellen vindt ik erg lastig omdat het in mijn ogen barf heel dynamische voeren is geen dag hetzelfde dus ook niet wat betreft provcenten vet eiwitten etc